niedziela, 26 sierpnia 2018

#Lipiec - stosik książkowy



~Witajcie kochani!

W ten nieco pochmurny, niedzielny wieczór, podsyłam Wam kilka zdjęć książek, które przywędrowały do mnie w ubiegłym miesiącu :)
Zapraszam!







Pomimo tego, że czasu do czytania miałam dość mało, a na półce piętrzą się liczne nieprzeczytane książki, to jednak nie powstrzymało mnie to przed zamówieniem kolejnych :D
A oto i one:




Oba egzemplarze dostałam w ramach współpracy z Wydawnictwem Harper Collins. "Osiem minut" to przeciętny thriller, debiutującego autora. Sam pomysł był całkiem niezły, ale zabrakło mi większej dawki emocji, napięcia i ogólnie rzecz biorąc - jakiejkolwiek akcji. Coś tam niby się dzieje, ale dopiero w ostatnich rozdziałach. Nie będę już wspominać o tej głupiej bohaterce, która denerwowała mnie niemiłosiernie. Podczas czytania tej książki wciąż żywiłam nadzieję, że w końcu to ona wskoczy pod pędzący pociąg. 
"Everlife. Wieczne życie" to ostatni tom trylogii Geny Showalter. Książka wciąż czeka na swoją kolej :)










Te dwie pozycje dostałam od Wydawnictwa Edipresse. Na "Dziewczynę na miesiąc. Cz.IV" czekałam równie niecierpliwie jak dziecko czekające na świętego Mikołaja. Byłam ogromnie ciekawa jak autorka zakończy historię Mii. Mogę śmiało przyznać, że ostatni tom podobał mi się najbardziej, a całą serię będę bardzo ciepło wspominać :)
"Ciało", czyli I tom nowej serii o tej samej autorki, było bardzą miłą niespodzianką, jaką zrobiło mi Wydawnictwo Edipresse. Mam nadzieję, że ta seria spodoba mi się równie mocno co "Dziewczyna na miesiąc".









I to by było na tyle.
Naprawdę :D
W lipcu wzięłam na wstrzymanie i starałam się hamować moje książkowe popędy :D
I tak oto przedstawia się całość:





Nie do końca rozumiem co stało się z jakością powyższych zdjęć :/
Aparat w telefonie mam naprawdę dość dobry i na telefonie prezentowały się o wiele lepiej. Próbowałam na wiele sposobów eksportować je z telefonu bez żadnych zmian, ale jak widać się nie udało :/ 






A co Wy upolowaliście w lipcu? :)


Skoro wszystko co miałam do powiedzenia, zostało powiedziane, to ja wracam do czytania :)







Girl from Stars



6 komentarzy:

  1. Nie czytałam książek, które tu pokazujesz, ale zainteresowałaś mnie. Wydają się fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z nich :) Może na którąś się skuszę :D

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny stosik :) Chociaż nie czytałam żadnej z tych książcek.

    OdpowiedzUsuń
  4. W lipcu nie pamiętam abym coś upolowała, ale zrobiłaś to za nas dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam prezentowanych przez Ciebie książek, ale być może kiedyś to zmienię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnej :/ Kiedyś miałam ochotę na serię Showalter, ale liczne negatywne opinię mnie trochę zniechęciły. A raczej trochę bardzo ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń