środa, 1 sierpnia 2018

Podsumowanie lipca



~Witajcie kochani!

Kolejny miesiąc za nami, a więc czas na małe podsumowanie :)
Zapraszam!












Autor: Adriana Locke
Tytuł: "Poświęcenie"
Ilość stron: 445
Wydawnictwo: Szósty Zmysł
Data premiery: 11 lipca 2018


Moja ocena: 9/10












Autor: Sara Zarr
Tytuł: "Historia pewnej dziewczyny"
Ilość stron: 221
Wydawnictwo: YA!
Data premiery: 18 lipca 2018


Moja ocena: 5/10











Autor: Sabrina Benaim
Tytuł: "Depresja i inne magiczne sztuczki"
Ilość stron: 95
Wydawnictwo: Literackie
Data premiery: 20 czerwca 2018



Moja ocena: 6/10












Autor: Geneva Lee
Tytuł: "Royals. Kochanka księcia"
Ilość stron: 499
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 23 lutego 2018


Moja ocena: 5/10










Autor: Audrey Carlan
Tytuł: "Dziewczyna na miesiąc. Październik. Listopad. Grudzień"
Ilość stron: 472
Wydawnictwo: Edipresse
Data premiery: 11 października 2017



Moja ocena: 8/10









Ilość przeczytanych książek: 5

Ilość przeczytanych stron:  1732, co daje 56 stron dziennie.






Największym zainteresowaniem cieszyły się:












Hit miesiąca:




Wzruszająca, pełna wszelkich emocji historia, opowiadająca o sile miłości.
Opowieść o tym, co jesteśmy w stanie poświęcić dla tych, których kochamy.




Kit miesiąca:





Mueh.
To było takie nijakie.
Męczyłam tą książkę chyba przez tydzień i jestem święcie przekonana, że po dalsze części sięgać nie będę :D







Oprócz recenzji, na blogu ukazały się posty okołoksiążkowe:































I tak oto przedstawia się czytelniczy lipiec :)
A co Wam ciekawego udało się przeczytać w minionym miesiącu? Co polecacie, a co niekoniecznie?








Girl from Stars


3 komentarze:

  1. Ja poznałam Małeckiego i absolutnie nie żałuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałam piersze trzy tomy Darów Anioła! <3 Ogólnie przyswoiłam 10 książek, kilka w audiobookach, a kilka normalnie <3 To chyba jakiś mój rekord! <3
    http://ksiazkomania1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku ;) U mnie zdecydowanie najlepszą książką lipca był "Adam" Agaty Czykierdy_Grabowskiej, którego z czystym sumieniem polecam (jeśli oczywiście jeszcze nie czytałaś).
    Udanego i zaczytanego sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń