niedziela, 31 maja 2020

Podsumowanie maja



~Witajcie kochani!

Ani się człowiek nie obejrzy, a tu już kolejny miesiąc za nim. 
Maj uważam za miesiąc udany, pod względem czytelniczym. Miałam czas na lekturę nowości, ale tez i różnych powieści, które zalegają moje półki już od dawna :) W tym miesiącu miałam w planach jeszcze jedną przedpremierową recenzję, ale nie udało mi doczytać tej powieści, dlatego też jej recenzja będzie... jutro :)
A dziś zapraszam na czytelnicze podsumowanie miesiąca :)










Sarah J. Maas "Dwór cierni i róż"
(528 stron)



Moja ocena: 9/10







Colleen Hoover "Gdyby nie ty"
(404 strony)



Moja ocena: 8/10






Alek Rogoziński "Teściowe muszą zniknąć"
(332 strony)



Moja ocena: 7/10






Corinne Michaels "Powiedz, że zostaniesz"
(480 stron)



Moja ocena: 6/10







S. E. Hinton "Outsiderzy"
(215 stron)



Moja ocena: 8/10






Agnieszka Lingas - Łoniewska "Kolacja z Tiffanym"
(264 strony)



Moja ocena: 7/10








Ilość przeczytanych książek: 6

Ilość przeczytanych stron: 2 223 strony, co daje 72 strony dziennie.




Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:







A co Wam ciekawego udało się przeczytać w tym miesiącu? 
Co polecacie a co niekoniecznie? :)






Girl from Stars








3 komentarze:

  1. Mi też udało się przeczytać 6 książek, w tym również "Gdyby nie ty" i "Kolacja z Tiffanym" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wynik!
    Ja również w tym miesiącu przeczytałam 6 książek. :) Jestem ciekawa tytułu "Gdyby nie Ty" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przeczytać tę nową książkę Alka <3

    OdpowiedzUsuń