środa, 30 września 2020

Podsumowanie września



 ~Witajcie kochani!

Kolejny miesiąc za nami, a więc czas na czytelnicze podsumowanie :)
Zapraszam! 






Alix E. Harrow "Dziesięć tysięcy drzwi"
(462 strony)




Moja ocena: 8/10






Linda Szańska "Siła honoru"
(464 strony)



Moja ocena: 6/10







Caroline Kepnes "Ty"
(416 stron)



Moja ocena: 7/10






Piotr Kitrasiewicz "Athenia: Miłość i torpeda"
(208 stron)



Moja ocena: 7/10







Caroline Kepnes "Ukryte ciała"
(448 stron)




Moja ocena: 4/10






Jolanta Kosowska "Prosto w serce"
(375 stron)



Moja ocena: 6/10






Louisa May Alcott "Chłopcy Jo"
(496 stron)



Moja ocena: 6/10







A. C. Gaughen "Berło ziemi"
(462 strony)



Moja ocena: 6/10









Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość przeczytanych stron: 3 331, co daje 111 stron dziennie.






Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:













A co ciekawego udało się Wam przeczytać w tym miesiącu? :)






Girl from Stars



















4 komentarze:

  1. Mi w tym miesiącu także udało się przeczytać tyle książek i jestem w szoku i mega jestem z siebie dumna !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentowałam twoje recenzje na bieżąco, więc nie będę znowu odnosić się do tych książek. W końcu przeczytałam ,,Małe kobietki".

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zaczytanego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik, gratuluję. :)
    Dziesięć tysięcy drzwi miałam w planach, ale teraz już jakoś tak straciłam ochotę na tę książkę.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń