środa, 25 sierpnia 2021

[391] Ada Tulińska - "W ciemnościach"

 

~Witajcie kochani!

Dziś kilka słów o wyjątkowym romansie, który skradł moje serce ♥ 
Zapraszam! :)







Autor: Ada Tulińska 
Tytuł: "W ciemnościach"
Ilość stron: 400
Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Data premiery: 11 sierpnia 2021






Po tragicznej śmierci rodziców Oliwia musiała szybko wydorośleć – dla siebie i swojego młodszego brata. Po rodzicach odziedziczyła wyłącznie ogromny dług, który stara się spłacać, pracując na dwa etaty. Nie spodziewa się, jakie zmiany zajdą w jej życiu po tym, jak przyjdzie jej sprzątać w luksusowej rezydencji należącej do tajemniczego milionera.

Propozycja, którą otrzymuje od gburowatego Maksymiliana, jest wyjątkowo atrakcyjna i zdecydowanie... kontrowersyjna. Milioner ma pewien warunek – przez cały czas będą spotykać się tylko w ciemnościach.

***

Muszę przyznać, że sama jestem zaskoczona tym, jak bardzo spodobała mi się ta historia. Choć ten opis i grafika z okładki mogą komuś kojarzyć się z jakimś tandetnym erotykiem, to w tym przypadku trafne jest przysłowie „nie oceniaj po okładce”, bowiem „W ciemnościach” to naprawdę ciekawy, pełen emocji i dobrego humoru romans, od którego naprawdę ciężko się oderwać.

Bardzo polubiłam głównych bohaterów. Autorka wykreowała świetne postacie. Oliwia jest silną i niezależną kobietą, która nie da sobie w kaszę dmuchać. Z koeli Maksymilian to tajemniczy facet, który od razu mnie zaintrygował. Rozwój relacji głównych bohaterów początkowo opiera się na przekomarzaniach i żartach. Nie brakuje jednak chwil pełnych pożądania i namiętności. Mimo to, autorka z niczym się nie spieszy, w odpowiednim tempie rozwija ich znajomość.

Miałam nadzieję na jakieś spektakularne wytłumaczenie jeśli chodzi o wątek „zasłaniania twarzy”. Obyło się jednak bez większego „bum” nad czym trochę ubolewam. W tej historii wyczuwam inspirację moją ukochaną bajką, tj. „Piękna i Bestia”, co sprawiło, że mam jeszcze większy sentyment do tej historii.

Pod koniec książki miałam wrażenie, że autorce trochę się spieszy z finałem, bowiem na ostatnich 30 stronach dość dużo się dzieje. A ostatnie kilka stron? Potrzebuję kolejnej części. Najlepiej na już.

Mimo że wolę jednotomówki, to cieszę się, że będę mogła poznać dalsze losy Maxa i Oliwki. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji poznać ich historii, a macie ochotę na naprawdę ciekawy i dobrze napisany polski romans, to z czystym sumieniem polecam „W ciemnościach”.






Moja ocena: 8/10





Za książkę "W ciemnościach" dziękuję Księgarni Internetowej Tania Książka.









Macie w planach lekturę "W ciemnościach"?
Znacie inne historie autorki? :)







Girl from Stars







3 komentarze:

  1. To super, że dobrze lektura tej książki była udana. Ja jednak sobie odpuszczę. Jakoś nie umiem przekonać się do tego typu książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm..., pomyślę bo mnie po Twojej recenzji, ten tytuł zainteresował.

    OdpowiedzUsuń