wtorek, 31 sierpnia 2021

Podsumowanie sierpnia

 

~Witajcie kochani!

Ostatni miesiąc lata praktycznie zakończony, a więc czas na małe podsumowanie :)
Zapraszam!




Anna Langner "Letnie przesilenie"
(376 stron)



Moja ocena: 7/10






Amo Jones "Manik"
(366 stron)




Moja ocena: 5/10








Magdalena Witkiewicz "Wizjer"
(382 strony)




Moja ocena: 6/10








Lara Kos "Niebezpieczna transakcja"
(352 strony)




Moja ocena: 1/10







Ann Rule "Ted Bundy. Bestia obok mnie"
(560 stron)




Moja ocena: 8/10







Ada Tulińska "W ciemnościach"
(400 stron)





Moja ocena: 8/10










Monika Cieluch "A niech to szlag!"
(360 stron)




Moja ocena: 7/10











Ilość przeczytanych książek: 7

Ilość przeczytanych stron: 2 796, co daje 90 stron dziennie.








Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:









A co ciekawego udało się Wam przeczytać w tym miesiącu? :)






Girl from Stars






1 komentarz: