środa, 31 sierpnia 2022

Podsumowanie sierpnia

 

~Witajcie kochani!

Wrzesień tuż tuż, a więc czas na czytelnicze podsumowanie sierpnia. Zapraszam ♥








Carole Martinez "Soledad znaczy samotność"
(432 strony)



Moja ocena: 7/10






Mona Kasten "Lonely Heart"
(400 stron)



Moja ocena: 8/10







Riley Sager "Tylko przetrwaj noc"
(368 stron)




Moja ocena: 7/10







Ewelina Dobosz "Na otwartym sercu"
(304 strony)



Moja ocena: 6/10










Ilość przeczytanych książek: 4

Ilość przeczytanych stron: 1 504, co daje 49 stron dziennie.





A co ciekawego Wam udało się przeczytać w tym miesiącu?
Która książka okazała się być najlepszą w sierpniu? ♥






Girl from Stars

2 komentarze:

  1. Bardzo zaciekawiła mnie Twoja recenzja książki "Lonely Heart". Aż mam ją ochotę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń