środa, 15 sierpnia 2018

Trzecie urodziny bloga + KONKURS



~Witajcie kochani w tym pięknym i jakże wyjątkowym dniu! :D

Dokładnie dzisiaj wybijają trzy lata odkąd w otchłani blogosfery pojawił się mały i niepozorny blog, o jakże poetyckiej nazwie - "Świat ukryty w słowach" :D
Dziwnie się czuję ze świadomością, że aż tyle czasu upłynęło. Zakładając go, stawiałam, że będę go prowadzić maksymalnie przez rok. A tu nagle stuknęły mi trzy lata, a ja wciąż nie mam tej "pracy" dość :D Co więcej, pisanie i blogowanie stało się moją pasją i mam nadzieję, że przez wiele lat mój blog będzie się Wam przewijał przed oczami :D










Co było?

Małymi kroczkami staram się w jak największym stopniu rozwijać bloga. W niektóre miesiące szło mi to lepiej, w niektóre nieco gorzej. Opublikowałam w sumie 98 postów, a w nich znalazło się aż 56 recenzji. Oprócz nich mnóstwo stosików, podsumowań, Book Tagów, zapowiedzi wydawniczych, rankingów a nawet... filmik! :D
Oprawy graficznej bloga jak na razie nie mam w planach zmieniać, gdyż w tej wciąż jestem zakochana :D



Co będzie?

Z pewnością będę chciała kontynuować serie, które jakoś mi uciekły wśród natłoku recenzji, czyli: "Listen&Read - Chill out" oraz "Movie vs Books".
W planach mam również coś w stylu Q&A, o ile oczywiście będziecie mieli na takowy post ochotę :D
Pomysłów na nowe posty czy serie jest mnóstwo, ale z czasem różnie bywa :) 
Chciałabym również być nieco bardziej aktywna na innych portalach społecznościowych, tj. Facebook. A w przyszłości? Kto wie? Może jakiś bookstagram?



Statystyki bloga po III latach działalności:


Ogólna liczba wyświetleń: 81 948
Liczba obserwatorów bloga: 261
Liczba obserwatorów na Google+ : 82
Licza opublikowanych postów: 304
Liczba nawiązanych współprac: 24 wydawnictwa, 4 księgarnie internetowe






Dość już tej matematyki - czas na coś o wiele przyjemniejszego! :)

Oczywiście jak co roku, wraz z Oro Art przygotowałyśmy dla Was konkurs :)







Nagrodami są:




Dwie (!) wybrane przez Was książki (jedna z ZESTAWU I i jedna z ZESTAWU II)

ZESTAW I:



*są to książki pełnowartościowe*



ZESTAW II:



*są to egzemplarze od wydawnictw, posiadające na okładce napis "egzemplarz recenzencki"*



Ale to nie wszystko!


Oro Art  po raz kolejny dołącza się do konkursu i dorzuca od siebie PORTRET (TWÓJ CZY TWOJEGO IDOLA) LUB CO PO PROSTU ZAPRAGNIESZ :)
Rysunek będzie wykonany ołówkami, w formacie A4.


A co na deser?



ZAKŁADKI DO KSIĄŻEK! :)



Cały ten pakiecik (2 książki + rysunek + zakładki do książek) możecie zgarnąć dla siebie, jeśli tylko spełnicie poniższe warunki:



Napisać: Zgłaszam się.
Udostępnić informację o konkursie (baner) na swoim blogu lub na Facebooku (publicznie) i zapodać w komentarzu link
Zaobserwować bloga Świat ukryty w słowach i Oro.
Podać swój adres e-mail (aby ułatwić kontakt w razie wygranej).
I oczywiście odpowiedzieć na zadanie konkursowe:



Z okazji trzecich urodzin bloga, wymyśl ciekawe/kreatywne/oryginalne/zabawne życzenia urodzinowe :D






Najciekawsze odpowiedzi uhonorujemy wraz z Oro konkursowym pakiecikiem :)




Z racji tego, że są to już trzecie urodziny bloga, postanowiłam, że zwycięzców również będzie trzech! :D 




Konkurs trwa do 2 września 2018 do godz. 23:59.




Wzór zgłoszenia
Zgłaszam się :)
Wybieram książki: 
Obserwuję oba blogi jako:
Udostępniłam/em:
Mój adres email:
Zadanie konkursowe:




Regulamin:
1. Organizatorami konkursu są właścicielki blogów: ŚWIAT UKRYTY W SŁOWACH i ORO.
2. Sponsorem nagrody jest ŚWIAT UKRYTY W SŁOWACH i ORO.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić swój udział, odpowiedzieć na pytanie konkursowe, udostępnić informację o konkursie oraz być obserwatorem obydwu blogów. 
4. Konkurs trwa od 15 sierpnia 2018 roku do 2 września 2018 do godz. 23.59
5. Zwycięzcy zostaną wyłonieni dzięki najciekawszej wypowiedzi oraz spełnieniu wszystkich wymaganych warunków uczestnictwa w konkursie.
6. Nagrodą są dwa egzemplarze wybranej książki z zestawu I i zestawu II, rysunek formatu A4 wykonany ołówkami (może to być portret laureata, jego idola itp.) oraz zakładki do książek.  Każda z książek jest nowa, w bardzo dobrym stanie.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Na kontakt mailowy od zwycięzcy czekam 7 dni. Po upływie tego czasu - nagroda przepada.

10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
11. Organizatorki konkursu zastrzegają sobie prawo do rozwiązania konkursu, jeśli chęci udziału nie wyrazi min. 15 osób



Życzę wszystkim powodzenia! :D







KOCHANI!

Dziękuję za każdy Wasz komentarz (zarówno pozytywny jak i negatywny :) ), za każde odwiedziny XD (nawet te jednorazowe).
Każde Wasze dobre słowo motywuje mnie niesmamowicie do działania i sprawia, że blogowanie staje się największą przygodą mojego życia XD


Dziękuję każdemu z wydawnictw i księgarni internetowych z osobna :)
Dziękuję za okazane zaufanie, oraz cierpliwość przy każdym przesuwaniu terminu recenzji ;)
Wszyscy jesteście wspaniali! :D


Dziękuję za te wspaniałe trzy lata! :)






Wasza Girl from Stars

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Statystyki i to czego dokonałaś w tym czasie w blogosferze robią wrażenie! Powodzenia dalej, wielu wspaniałych czytelników, samych pozytywnych komentarzy, niekończących się pomysłów oraz samych najlepszości na tej blogowej drodze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Wybieram książki: "Tylko jedno kłamstwo" i "Odrobina brokatu"
    Obserwuję oba blogi jako: Karolina Magdalena
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/karolina.sobolska.1/posts/2167968466795048?__xts__[0]=68.ARAdiHp3NDgVnWjk0OQbxO4OJ2i8lAUItspqm4-M7K23I-41_GXMKtsPydG7vTtGOORBFI8YZunDatAzijI4VgXIpUP8NFHjxuj0CLZDSQ6V9d7RK9m3pITlyL3A7nA1FKexhIZO5Ebt&__tn__=-R

    Mój adres email: konkarolina@op.pl
    Zadanie konkursowe:

    Kochająca Książki dziś świętuje,
    stąd też cała społeczność imprezuje.
    Już trzy lata odkąd tworzy,
    życzę więc dużo forsy.
    By pomysłów nigdy nie brakowało,
    i z wydawnictwami się wzorowo współpracowało.
    Aby zasięgi nie były niskie,
    lecz przeciwnie - jak ogień ogniste!
    Wyświetleń życzę od groma,
    w końcu już na to pora.
    Czytelników bez liku,
    książek masę na stoliku.
    Komentarzy nieskończoności,
    by nigdy nie brakowało pomyślności.
    I na koniec tak Ci powiem,
    byś nigdy nie stała się czyimś wrogiem,
    wytrwałości i spełnienia marzeń,
    by nigdy nie zabrakło wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Wybieram książki "Dzieci gniewu"i "Straznicy Światła".
    Oczywiście obserwuję jako Eraya of Aryavarta.

    Święto wielkie dzisiaj mamy,
    Trzy lata kończy blog ukochany,
    Założycielce życzenia złożyć trzeba,
    Niech nam nic na blogu nie zmienia!
    Niech nam tworzy sto lat i dłużej,
    Ku uciesze mojej i cudzej.
    Życzę również wiele wytrwałości,
    I od czytelników tylko miłości.
    Żeby ich też wielu było,
    A z wydawnictwami dobrze się żyło.
    Całej góry książek,
    Żeby za wpisy wpadał pieniążek.
    Umysłu cały czas otwartego,
    Byś pomysłowa była na całego.
    Zasięgu postów na cały świat,
    Żeby każdy blog czytał i znał.
    Wszystkiego co najlepsze!!







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mail :eraya667@gmail.com
      Udost. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1871726252912995&id=100002269157140&ref=bookmarks

      Usuń
  5. Wyśmienity blog. Życzę samych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    Wybieram książki: "Niepewność Violet i Luke'a" oraz "Odrobina brokatu"
    Obserwuję oba blogi jako: Małgorzata Sk.
    Udostępniłam/em: https://goschebooks.blogspot.com/p/konkursy.html
    Mój adres email: goschebooks@gmail.com
    Zadanie konkursowe:

    Trzy lata to kawał czasu by wytrwać,
    Tobie się udało i teraz ciężko się oderwać.
    Nowe plany, nowe posty i recenzje,
    Cieszę się, że podjęłaś takie decyzje.
    Najażniejsze to się rozwijać i w pasji trwać,
    I od życia to co najlepsze brać.
    Zatem nadszedł czas na życzenia urodzinowe,
    Co ja więc mogę życzyc tobie?
    Mimo, że się nie znamy,
    To nic nie znaczy, bo hobby to samo mamy.
    Przede wszystkim życzę ci lektór wspaniałych,
    Zabawnych, wzruszających, pouczających i niebywałych.
    Najgorsze co może być, to trafić na gnioty,
    Przez które później zbiera się na wymioty.
    Omijania więc życzę takich potworków,
    A w miejsce tego samych najlepszych utworków.
    Byś zawsze miała czas, ochotę i natchnienie,
    Do czytania i na pisanie o nich potem niech spadnie na ciebie olśnienie.
    Współprac najlepszych i uczciwych,
    I tzymania z daleka od ludzi mściwych.
    A teraz przechodząc do życzeń dla bloga,
    (Mam nadzieję, że nie rozpiszę się i nie wyjdzie trylogia).
    Odsłon wiele, by wyświetenia skoczyły do sześciu zer,
    Ale na początek szczęście przyniesie nawet jedno mniej.
    Nowych obserwujących, komentujących i czytających,
    Z tobą w tym wszystkim ludzi trwających.
    No i na koniec, czego sobie tylko wymarzysz,
    A urodziny należycie uczcisz.
    Chociaż pewnie już to zrobiłaś,
    Bo 2 tygodnie temu ten post dodałaś.
    Zatem raz jeszcze najlepszego,
    I sukcesu blogowego ogromnego.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Wybieram książki: 
    Z pierwszego- zestawu-"Kochanka księcia" i " Walka" z drugiego zestawu :)
    Obserwuję oba blogi jako:
    Maite B
    Udostępniłam: 17.08.2018r.
    https://m.facebook.com/beata.barczyk.1?fref=nf&pn_ref=story
    Mój adres email:
    Barczyk74@gmail.com
    Zadanie konkursowe:
    Stworzyłam filmik z życzeniami urodzinowym, ale tutaj nie ma możliwości go dodać, dlatego dodałam na Youtube i podaje do niego link:
    https://youtu.be/DPT7ct6mSoQ

    Z góry dziękuję za obejrzenie i bardzo dziękuję za świetny konkurs oraz ufundowanie nagród ☺

    Pozdrawiam serdecznie
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Wybieram książki: 
    Z pierwszego- zestawu-"Kochanka księcia" i " Walka" z drugiego zestawu :)
    Obserwuję oba blogi jako:
    Maite B
    Udostępniłam: 17.08.2018r.
    https://m.facebook.com/beata.barczyk.1?fref=nf&pn_ref=story
    Mój adres email:
    Barczyk74@gmail.com
    Zadanie konkursowe:
    Stworzyłam filmik z życzeniami urodzinowym, ale tutaj nie ma możliwości go dodać, dlatego dodałam na Youtube i podaje do niego link:
    https://youtu.be/DPT7ct6mSoQ

    Z góry dziękuję za obejrzenie i bardzo dziękuję za świetny konkurs oraz ufundowanie nagród ☺

    Pozdrawiam serdecznie
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia i wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń