poniedziałek, 1 stycznia 2018

Podsumowanie roku 2017 :)



~Witajcie kochani!

Już na dobre pożegnaliśmy się z rokiem 2017 :D

Dla mnie, był to cudowny rok, pełen zmian :) Nawiązałam wiele współprac z wydawnictwami, dostałam wiele ciepłych słów ze strony autorów, których książki miałam okazję recenzować :)
W jakimś stopniu rozwinęłam zarówno tego oto bloga, jak i swoje umiejętności pisarskie XD Porównując obecne recenzje, a te z poprzedniego roku, widać znaczną różnicę :D

Pragnę gorąco podziękować każdemu z Was, za każde pozytywne jak i negatywne słowo, które motywowało mnie do dalszego rozwoju; za każde wejście na bloga, które dawało mi poczucie, że to co robię nie idzie na marne :) Dzięki Wam, mogę rozwijać swoją pasję :) Dziękuję :D

Ale dosyć już tego paplanka :D 
Zapraszam na podsumowanie roku 2017 :)









W 2017 roku udało mi się przeczytać i zrecenzować 66 książek, czyli 23 804 strony, co daje 68 stron dziennie :)







Jak to zazwyczaj bywało, w moje ręce trafiały rewelacyjne, jak i ... mniej rewelacyjne pozycje XD

Oto najlepsze książki, które dostały ode mnie najwyższą notę, czyli 10/10 :)




Nie będę po raz kolejny trajkotać o wyjątkowości powyższych książek, tylko po prostu odsyłam do recenzji :)





Najniższą notą jaką wystawiłam w tym roku było 4/10, a dostało ją aż .. 3 pozycje :D Oto one:





Kto ciekawy, może zerknąć na recenzje:







Nie wyznaczam sobie żadnych wytycznych na najbliższy rok, nie biorę udziału w żadnych czytelniczych wyzwaniach, gdyż dla mnie liczy się jakość a nie ilość :D


Mam jednak nadzieję, że 2018 rok będzie obfitował w świetne pozycje, które dogłębnie mną poruszą i zapadną na długo w mym czytelniczym serduchu :D I tego również Wam życzę, moi drodzy czytelnicy! :)





Girl from Stars


8 komentarzy:

  1. Świetny wynik! U mnie sporo mniej, ale rok mimo wszystko uważam za udany :) Poza tym robię wyzwanie czytelnicze - zajrzyj,jeśli masz ochotę :)

    http://morze-atramentu.blogspot.com/2018/01/podsumowanie-i-wyzwanie-czytelnicze.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wynik! *o*
    W 2018 roku życzę Ci jak zerowej ilości książek o tak niskich notach, samych cudownych tytułów i sukcesów w prowadzeniu bloga :D
    Buziaki! :* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity wynik, ale życzę jeszcze większego w 2018! Pozdrawiam cieplutko 😊
    http://krzykmuzyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wynik :D Mnie niestety November 9 bardzo zawiodło, ale cieszę się, że innym tak się podoba (choć nie do końca rozumiem zachwyty ;D).

    OdpowiedzUsuń
  5. "November 9" faktycznie jest dobrą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje ze uda Ci się przeczytać więcej :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow sporo książek przeczytałaś.

    OdpowiedzUsuń