środa, 25 lipca 2018

#Czerwiec - stosik książkowy



~Witajcie kochani!

Pomimo tego, że ciągle walczę i próbuję sobie wmówić, że nie potrzebuję kolejnych książek, to jednak... nic z tego nie wychodzi XD
Oto cudeńka, które przywędrowały do mnie w czerwcu :)
Zapraszam!









Słowem wstępu:
Miałam ogromny dylemat, czy robić w tym miesiącu osobno stosik czerwcowy, czy połączyć go z lipcowym i opublikować go początkiem sierpnia XD
Skąd takowa myśl?
A no stąd, że mam remont pokoju i moje książki są... dosłownie wszędzie XD
Chwilę mi zajęło zanim ogarnęłam gdzie jaka pozycja jest, ale odniosłam sukces XD


Wszędzie jakiś pyłek, a moje rzeczy są pochowane praktycznie w każdym pomieszczeniu :D
Ale wiecie co w tym wszystkim jest najpiękniejsze?
W końcu kupię sobie OGROMNY REGAŁ NA KSIĄŻKI :D



Przejdźmy jednak do tego, co najważniejsze! :D
Tak więc, oto moje perełki:





"Srebrną dziewczynę" dostałam od Wydawnictwa IUVI. Jest następna w kolejce do czytania, więc jej recenzja powinna się ukazać jeszcze w tym tygodniu :)
"Poświęcenie" otrzymałam w ramach współpracy z Wydawnictwem Szósty Zmysł. Jest to wzruszająca historia o tym, jak wiele jesteśmy w stanie poświęcić dla osób, które kochamy. Przepełniona całą gamą wszelakich emocji, z ciekawą fabułą i zaskakującym zakończeniem.
"Bang", który dostałam od Wydawnictwa NieZwykłego, to dowód na to, że to wydawnictwo wydaje naprawdę REWELACYJNE książki. "Bang" było jak dotąd najlepszą książką, jaką w tym roku przeczytałam. Odważna, poruszjąca tematy tabu, nieprzewidywalna, pełna namiętności, nafaszerowana mnóstwem tajemnic i sekretów... Jednym słowem: REWELACJA!





"Poświęcenie" -------------> RECENZJA

"Bang" ------------> RECENZJA






Zarówno "Zabójcze lato" jak i "Historię pewnej dziewczyny" dostałam od Grupy Wydawniczej Foksal, a dokładniej od Wydawnictwa YA!.
Pierwsza z nich jeszcze przede mną, a ta druga okazała się być dość... przeciętna.
Ta historia była po prostu nijaka i kompletnie bez smaku. Poruszała ważny problem, ale autorka chyba sama do końca nie miała sprecyzowanego pomysłu na tą historię. 






"Historia pewnej dziewczyny" ---------------> RECENZJA








Powyższe pozycje otrzymałam od Wydawnictwa Literackiego. "Depresja i inne magiczne sztuczki" to tomik współczesnej poezji. Jedne utwory poruszły moje serducho, inne nie do końca. A były też takie, których nie potrafiłam zinterpretować. Z poezją już tak chyba jest :)
"Strażnik rzeczy zagubionych" czeka cierpliwie na swoją kolej :D





"Depresja i inne magiczne sztuczki" ---------> RECENZJA









"Kocham tylko tak" i "Prawo miłości" dostałam od Wydawnictwa Kobiecego.  Żadnej z nich jeszcze nie przeczytałam, więc nie mam się o czym tu się rozpisywać :D






Stosik w całej swej okazałości wygląda następująco:




Jestem z siebie niezwykle dumna, że w czerwcu ograniczyłam swoje zamówienia do 9 pozycji :D
(W końcu przecież muszę nadrobić wszystkie te zaległoścI xD )




A jak wygląda Wasz czerwcowy stosik?
Ile książek przywędrowało do Was w ubiegłym miesiącu? :)






Girl from Stars

4 komentarze:

  1. Piękne propozycje i ciekawe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No lipiec już się kończy a książki jeszcze nie przeczytane? Ja tak muszę gonić, że połowy z tego co w czerwcu czytałam nie pamiętam :( Fajny stosik, choć większość to nie moja bajka. Życzę udanej lektury :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna książka mnie nie zainteresowała z powyższych. ;/ Sama niedawno zamówiłam kilka pozycji. ;) Chociaż często ostatnio odwiedzam bibliotekę. ;D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kocham tylko tak" czytaj jak najszybciej. Świetna książka <3 "Poświęcenie" też już posiadam, ale czeka na swoją kolej. "Historię pewnej dziewczyny" udało mi się wygrać, ale wciąż czekam na egzemplarz. "Prawo miłości" i "Bang" muszę zdobyć jak najszybciej, choć w przypadku tej drugiej, najpierw chyba poczekam na wszystkie tomy, zanim zacznę czytać :)
    Miłego nadrabiania zaległości :)

    OdpowiedzUsuń