piątek, 30 listopada 2018

Podsumowanie listopada


~Witajcie kochani!

Już za kilka godzin rozpoczniemy ostatni miesiąc tego roku :) Święta coraz bliżej, choinki stoją już praktycznie w każdej galerii, ale zanim na dobre wpadniemy w świąteczny szał i damy się porwać magii grudnia, podsumujmy listopad :)

Zapraszam! 










Autor: Chris Colfer
Tytuł: "Kraina opowieści. Zaklęcie życzeń"
Ilość stron: 483
Wydawnictwo: Młodzieżówka
Data premiery: 3 października 2018


Moja ocena: 8/10












Autor: Jay McLean
Tytuł: "Więcej niż my"
Ilość stron: 304
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 15 października 2018


Moja ocena: 5/10













Autor: Abbi Glines
Tytuł: "Vincent Boys"
Ilość stron: 291
Wydawnictwo: Young
Data premiery: 12 października 2018


Moja ocena: 7/10













Autor: E. K. Blair
Tytuł: "Echo"
Ilość stron: 334
Wydawnictwo: NieZwykłe
Data premiery: 24 października 2018


Moja ocena: 10/10













Autor: C. J. Roberts
Tytuł: "Dotyk ciemności"
Ilość stron: 328
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data premiery: 19 września 2018



Moja ocena: 6/10











Autor: C. J. Roberts
Tytuł: "Zapach ciemności"
Ilość stron: 536
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data premiery: 19 września 2018



Moja ocena: 7/10












Autor: C. J. Roberts
Tytuł: "Smak ciemności"
Ilość stron: 272
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data premiery: 19 września 2018


Moja ocena: 4/10












Autor: Audrey Carlan
Tytuł: "Życie"
Ilość stron: 336
Wydawnictwo: Edipresse
Data premiery: 19 września 2018


Moja ocena: 7/10










Autor: L. A. Casey
Tytuł: "Ryder"
Ilość stron: 404
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 9 listopada 2018



Moja ocena: 8/10











Autor: L. A. Casey
Tytuł: "Branna"
Ilość stron: 174
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 9 listopada 2018


Moja ocena: 7/10











Ilość przeczytanych książek: 10

Ilość przeczytanych stron: 3 462, co daje 115 stron dziennie.






Hit miesiąca:



Nie sądziłam, że autorka II tomem będzie umiała mnie tak samo zachwycić jak I.
Fenomenalna historia.
Zaskakująca, szokująca, uzależniająca.
Każdy powinien ją poznać.
Już nie mogę się doczekać premiery finałowej części.




Kit miesiąca:


Ogólnie rzecz biorąc, cała ta seria była dla mnie dużym rozczarowaniem.
Nie mniej jednak III tom bije o głowę pozostałe dwie części.
Nie rozumiem skąd ten szał i zachwyt wobec tej serii.
Mnie ona zupełnie nie porwała.




Oprócz recenzji na blogu pojawiły się również:







A jak przedstawia się Wasz czytelniczy listopad? 
Jakie plany na grudzień? :)







Girl from Stars


8 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za to że udało ci się tak dużo książek przeczytać. U mnie to jedna książka na miesiąc albo półtora z braku czasu na czytanie.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nieźle :)
    "Napisz do mnie" Lidia Liszewska, Robert Kornacki
    "Skaza" Robert Małecki
    "Wioletka na tropie zbrodni" Katarzyna Gurnard
    "Lwowski ptak" Piotr Tymiński
    "Moja słodka Audrina" V. C. Andrews
    "W cieniu tamtych dni" Magdalena Majcher
    "Tylko oddech" Magdalena Knedler
    Świetna: Lwowska ptak i Tylko oddech
    Gniot: Moja słodka Audrina
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie udało się przeczytać 7 książek. 😊 Gratuluję wyniku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ilości przeczytanych książek :)Jestem bardzo ciekawa Krainy Opowieści, bo jest już na mojej półce i w najbliższym czasie muszę się zabrać za czytanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Dużo. Chociaż po okładkach już widzę, że raczej bym nie sięgnęła po nie ;) nie przeczytałam wiele książek, ale sporo stron, można by rzec. ;) Podręcznik i książki do wolnego czytania :D
    Pozdrawiam,
    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik! Ja chyba przeczytałam tylko jedną książkę, ale nadrabiam seriale. :D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  7. Intensywny miesiąc! Gratuluję :) Życzę zaczytanego grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnej z książek nie czytałam. Gratuluję wyniku:)

    OdpowiedzUsuń