wtorek, 28 kwietnia 2020

#Marzec - stosik książkowy


~Witajcie kochani!

Zapraszam do zerknięcia, jakie pozycje zasiliły moją biblioteczkę w marcu :)









W marcu moją biblioteczkę zasiliło 6 nowych książek, z czego 4 to prezent od chłopaka, a dwie to egzemplarze recenzenckie :)


"Kobietę w wielkim mieście" otrzymałam w ramach prezentu na dzień kobiet. To zbiór wywiadów z 8 różnymi kobietami, m.in.: z Anią Karwan czy Martą Żmudą - Trzebiatowską. W każdej rozmowie poruszany jest temat kobiecości: czym ona jest, czym się wyróżnia, jak ją w sobie odkryć. W książce znajduje się również wiele fotografii, które dodatkowo umilają jej lekturę. Jeśli jesteście ciekawi tej książki, to zachęcam do zerknięcia do RECENZJI :)
"365 dni" i "Ten dzień" to dalsza część prezentu. O tej serii chyba już każdy słyszał, więc dodam tylko tyle, że zżera mnie ciekawość jakie wrażenie na mnie zrobi twórczość Lipińskiej XD
"Gdyby nie Ty" to ostatnia książka z wypasionego prezentu. Mój facet to jednak wie, co uwielbiam ♥ Najnowsza powieść Hoover jeszcze czeka na swoją kolej, ale mam nadzieję, że wkrótce uda mi się ją przeczytać. 
"Dziewczęta z Auschwitz" otrzymałam w ramach współpracy z Wydawnictwem Muza. Jak na razie, jest to najlepsza książka, jaką przeczytałam w tym roku, a także najlepsza książka o tematyce obozowej, jaką miałam okazję poznać. Więcej dowiecie się z RECENZJI :)
"Test na miłość" to również egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Muza. Przepiękna opowieść o miłości autystycznego mężczyzny. Wciągająca, czasem wzruszająca, momentami wywołuje uśmiech na twarzy - czego chcieć więcej od romansu? :) Zachęcam do przeczytania RECENZJI :)




I to już wszystko :)
A jakie ciekawe pozycje zasiliły Wasze biblioteczki w ubiegłym miesiącu? :)





Girl from Stars

6 komentarzy:

  1. Super stosik! :D miłego czytania
    Czytałam tylko książki Blanki Lipińskiej i tak srednio mi sie podobały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem że zazdroszczę bo mój chłopak nadal nie wie co mi kupywać haha 365 dni czytałam i byłam pozytywna zwłaszcza że obejrzałam też film po którym byłam osobiście zawiedziona. Collen uwielbiam więc żałuję że nie słyszałam o jej nowej książcę i sadzę że niedługo się do niej zabiorę.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na twórczość Lipińskiej zdecydowałam się jedynie w wersji filmowej i to było słabe :D może książki są lepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik. Czytałam już Test na miłość i Gdyby nie ty. Świetne książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sięgnęłabym po "Dziewczęta z Auschwitz"

    OdpowiedzUsuń