czwartek, 30 kwietnia 2020

Podsumowanie kwietnia


~Witajcie kochani!

Początkiem kwietnia miałam postanowienie, by nadrobić jak najwięcej książkowych zaległości. Nie wszystko jednak poszło po mojej myśli :) Natłok materiału od wykładowców skutecznie zabierał mi większość wolnego czasu. Nie mniej jednak, coś udało mi się przeczytać. Co takiego? Sprawdźcie sami :)








Jenn Bennett "Światło księżyca"
(400 stron)



Moja ocena: 7/10






Katarzyna Olubińska "Kobieta w wielkim mieście"
(400 stron)



Moja ocena: 8/10






Sylwia Winnik "Dziewczęta z Auschwitz"
(352 strony)



Moja ocena: 10/10






Katarzyna Berenika Miszczuk "Druga szansa"
(336 stron)



Moja ocena: 7/10








Ilość przeczytanych książek: 4

Ilość przeczytanych stron: 1 488 stron, co daje około 50 stron dziennie.






Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:














A co Wam udało się ciekawego przeczytać w tym miesiącu? :)
Które tytuły polecacie, a które niekoniecznie? :) 






Girl from Stars









6 komentarzy:

  1. Niestety tylko w tym miesiącu przeczytałam dwie książki, ale nadrobię w następnym;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem niezwykle ciekawa tej Drugiej szansy

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym miesiącu przeczytałam 6 książek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo inspirujący wpis! Chciałabym przeczytać ,,Kobietę w wielkim mieście'' :) Twoja ocena tej książki mnie przekonuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kobieta w wielkim mieście" – o to bardzo chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczy się jakość :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń