sobota, 15 sierpnia 2020

Piąte urodziny bloga + KONKURS




~Witajcie kochani!


Jeśli ktoś kiedyś powiedziałby mi, że założę bloga o tematyce książkowej i będę go prowadzić przez 5 lat, zapewne bym mu nie uwierzyła.
Będąc nastolatką, założyłam dwa inne blogi, z których jednak szybko zrezygnowałam. Nie sądziłam, że "Świat ukryty w słowach" aż tak się rozwinie, a pisanie stanie się moją pasją.

W tym wyjątkowym dniu, chciałabym serdecznie podziękować Wam, moim drogim czytelnikom :) Każdy Wasz komentarz, dobre słowo i odwiedziny (nawet te jednorazowe :D) niezwykle motywują mnie do działania. Tak naprawdę to dzięki Wam ten blog wciąż funkcjonuje :)
Ogromne podziękowania należą się również wydawnictwom, z którymi mam zaszczyt współpracować :) Dziękuję za okazane zaufanie, przyjazny kontakt oraz cierpliwość przy przesuwaniu terminów recenzji :D

Dziękuję Wam wszystkim za te pięć, wspaniałych lat! :)







Co było?

W ciągu tych pięciu lat, na blogu ukazało się 513 postów, z czego 311 to recenzje. Oprócz  tego pojawiały się także: czytelnicze posumowania miesiąca, zapowiedzi wydawnicze, Book Tagi, książkowe rankingi i wiele innych.




Co będzie?

W tym roku na blogu ukazała się nowa seria #Kobiecy vs Męski punkt widzenia, którą z chęcią będę kontynuować, o ile czas mi na to pozwoli (i mojemu chłopakowi oczywiście też :D). Chciałabym również kontynuować "Listen & Read - Chill Out" oraz "Movies vs Books" :)
Ostatnim moim celem jest aktywna działalność na moim bookstagramie, którego niestety w ostatnim czasie dość mocno zaniedbałam :/




Statystyki bloga po V latach działalności:


Ogólna liczba wyświetleń: 143 555
Liczba obserwatorów bloga: 304
Liczba opublikowanych postów: 513
Liczba komentarzy: 2748






Dość już tej matematyki - przejdźmy do czegoś znacznie przyjemniejszego, czyli do KONKURSU! :D


Nagrodą jest:


Książka niespodzianka Waszego ulubionego gatunku oraz zakładki do książek :)

Do wyboru macie:
* Thriller
*Kryminał
* Powieść młodzieżowa
* Erotyk
* Poradnik


Aby zgarnąć tą nagrodę należy:


Napisać: Zgłaszam się i wybieram książkę niespodziankę z gatunku ...
Zaobserwować bloga Świat ukryty w słowach.
Podać swój adres e-mail (aby ułatwić kontakt w razie wygranej).
I oczywiście odpowiedzieć na zadanie konkursowe, którym jest:



Poleć mi jedną, wybraną przez siebie piosenkę.





Osoba, która zaproponuje utwór, który najbardziej mi się spodoba - WYGRYWA :)



KONKURS TRWA DO 13 WRZEŚNIA 2020r. DO GODZINY 23:59
WYNIKI: 15 WRZEŚNIA 2020r.






Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się :)
Wybieram książkę z gatunku: 
Polecam Ci utwór: 
Obserwuję bloga jako:
Mój adres email:






REGULAMIN:
1. Organizatorem konkursu jest właściciel bloga: ŚWIAT UKRYTY W SŁOWACH.
2. Sponsorem nagrody jest ŚWIAT UKRYTY W SŁOWACH.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić swój udział, odpowiedzieć na pytanie konkursowe oraz być obserwatorem bloga. 
4. Konkurs trwa od 15 sierpnia 2020 roku do 13 września 2020 do godz. 23.59
5. Zwycięzca zostanie wyłoniony dzięki najciekawszej propozycji utworu oraz spełnieniu wszystkich wymaganych warunków uczestnictwa w konkursie.
6. Nagrodą są książka, oraz zakładki do książek.  Każda z książek jest nowa, w bardzo dobrym stanie.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Na kontakt mailowy od zwycięzcy czekam 7 dni. Po upływie tego czasu - nagroda przepada.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
11. Organizatorki konkursu zastrzegają sobie prawo do rozwiązania konkursu, jeśli chęci udziału nie wyrazi min. 10 osób.





Życzę wszystkim powodzenia i jeszcze raz dziękuję Wam za te wspaniałe pięć lat!





Wasza Girl from Stars





16 komentarzy:

  1. Gratuluję pięciu lat bloga i życzę kolejnych miło spędzonych lat w blogosferze. Powodzenia z planami. Też ostatnio zaniedbałam bookstagrama.

    Pozdrawiam Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zgłaszam się, wybieram książkę z gatunku kryminał. Chcę Ci polecić utwór zespołu Poets of the Fall "Where do we draw the line". Jest to piękny poetycki utwór skłaniający do refleksji, oprawiony przepiękną, delikatną melodią. Wokalista zespołu ma świetny, głęboki głos, przez co piosenka nabiera uczuciowego brzmienia. Sam tekst piosenki, wiersz, jest napisany z sensem, można nawet doszukać się parę rymów. Myślę, że piosenka Ci się spodoba. Mi trafiła do serduszka. 😊
    Obserwuję bloog jako Eraya.
    Mój mail eraya667@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju gratuluję pięciu lat! I to w dodatku tak sumiennie prowadzonego bloga przez te pięć lat! Życzę ci mnóstwa genialnych książek, setki nowych obserwatorów, tysięcy nowych pozytywnych komentarzy i tego, żebyś nigdy nie porzuciła pisania i żebyś nie poddawała się tak łatwo jak ja. Jesteś dla mnie wzorem tego, jak powinno prowadzić się bloga.
    Gratuluję jeszcze raz:)
    W konkursie niestety nie wezmę udziału, bo mieszkam poza granicami Polski:(

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w kolejnych latach pisania,
    Demetria Books z bloga Podróże Międzyksiążkowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych lat blogowania. 😊

    Zgłaszam się.
    Polecam piosenkę Piotra Cugowskiego Kto nie kochał.
    Wybieram książkę z gatunku Thriller.
    Mail agnieszkakaniuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Wybieram książkę z gatunku: romans
    Polecam Ci utwór: lovefool
    Obserwuję bloga jako: Natalka
    Mój adres email:natalia.zambrowska@interia.pl

    Plus gratuluję ci serdecznie aż tylu lat na twoim blogu!

    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    Wybieram książkę z gatunku: thriller
    Polecam Ci utwór:
    Johnny Mathis - Wonderful! Wonderful!
    Mój adres email: grand-noris@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :D
    Wybieram książkę niespodziankę z gatunku kryminał :o
    Polecam utwór Somewhere over the Rainbow Israel Kamakawiwoʻole. Piosenka ponadczasowa, znana i lubiana ;) Ukulele przeniesie na Hawajską plażę a serducho będzie bujać się w jej rytm :)
    Obserwuję bloga jako: jeszcze anonimowy uczestnik Krzysztof ;)
    Mój adres email: kramer.5krzysztof@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń


  9. Życzę Ci kolejnych pięknych i owocnych lat blogowania!! Oby jak najdłużej i jak najczęściej :)
    Zgłaszam się :)
    Wybieram książkę z gatunku: thriller :)
    Polecam Ci utwór: Dominika Żukowska & Andrzej Korycki - Rejs Tawerną
    Obserwuję bloga jako: Gosia
    Mój adres email: gosia.s012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Wybieram książkę z gatunku:thriller
    Polecam Ci utwór:"Annuszka" z repertuaru Krzysztofa Zalewskiego. Jest to niebywała rozkosz dla ucha, a do tego warstwa tekstowa zachwycająca swoją głębią i nawiązująca do "Mistrza i Małgorzaty".
    Obserwuję bloga jako:kalcia1998@gmail.com
    Mój adres email: kalcia1998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje z okazji urodzin bloga. Zgłaszam się! Wybieram książkę z gatunku kryminał. Bardzo chętnie polecam piosenkę,którą uwielbiam- "I Lived" rockowo-popowego zespołu OneRepublic, która zajmuje czołowe miejsce na mojej liście najczęściej słuchanych utworów. To piosenka,która w chwili słabości uświadomiła mi, jak wiele potrafi ofiarować nam świat i co ciekawego przyniesie nam los jeśli tylko damy mu na to szansę. W pełni zgadzam się z wokalistą, który  przekonuje,że warto przeżyć swoje życie intensywnie, doświadczyć zarówno miłości i bólu, sukcesu i porażki, wszystkiego co nieznane i wykonać rzeczy na które ma się ochotę. W ten sposób w kluczowym momencie każdy będzie miał satysfakcję z tego,że przeżył życie najlepiej jak potrafił, z całym wachlarzem emocji, doświadczeń i godnych zapamiętania wydarzeń,które nie tylko ukształtowały jego charakter ale nadały życiu smak i niepowtarzalność. Nie chodzi oczywiście o szaleństwo i brawurę, czy popadanie w jakiekolwiek skrajności,ale o to aby starać się żyć pełnią życia w pozytywnym znaczeniu,poznawać świat i ludzi bo dzięki temu pozbędziemy się nudy i rutyny.Cudowne i pouczające przesłanie "I lived" wraz z świetnym wokalem Ryana Teddera, hipnotyzującym dźwiękiem gitar i wpadającą w ucho melodią czynią tę piosenkę wyjątkową i  magiczną,która chyba nigdy mi się nie znudzi!  https://www.youtube.com/watch?v=z0rxydSolwU Obserwuję bloga jako Dominika Jastrzębska, e-mail: dominika.jastrzebska85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się . :)
    Gratuluje ,jest co świętować zatem i życzę aby było jak najdłużej. Spełnienia i kolejnych udanych lat życzę . :)
    Wybieram książke niespodzianke z gatunku thriller. ;).
    A utwór który pragne Ci polecić to - Cat Power - Woman -
    https://www.youtube.com/watch?v=Sd8nU87OCrA
    Na trudne dni,kiedy potrzeba odpoczynku i relaksu jest idealna.
    Pomaga się odprężyć i wprowadza spokój tak bardzo upragniony.
    Adres email : xxxwknpimxxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się i wybieram książkę niespodziankę z gatunku kryminał Polecam Ci utwór Kamila Bednarka List. Obserwuje blog jako Katarzyna Staniszewska fxstan@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę 100 lat! :)

    Zgłaszam się do konkursu!
    Wybieram książkę z gatunku: Thriller
    Polecam Ci utwór: Those Dancing Days - I'll Be Yours (U mnie ta piosenka praktycznie gra na okrągło, może i Tobie przypadnie do gustu?)
    Obserwuję bloga jako: Popstuff
    Mój adres email: popstuff.kcn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    Wybieram książkę z gatunku: thriller
    Polecam Ci utwór: Mrozu - Szerokie wody
    Obserwuję bloga jako: Blair Witch
    Mój adres email: natcat (małpa) gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)
    Zgłaszam się :)
    Wybieram książkę z gatunku: poradnik
    Polecam Ci utwór: "Keep me up" Michael Schulte Odkryłam niedawno tego wspaniałego piosenkarza i jestem pod wielkim wrażeniem jego talentu i osobowości. Określa się go niemieckim Edem Sheeranem i chyba jest w tym sporo prawdy. Ma cudowny głos. Piosenka świetnie wprowadza w miły nastrój i sprawia, że już po pierwszych taktach zaczynam się lekko kołysać w rytm muzyki i tańczyć. To świetnie antidotum na smutne dni i brzydką pogodę. Poprawa nastroju przy jej słuchaniu gwarantowana!
    Obserwuję bloga jako: Karolina J
    Mój adres email: karlen@op.pl

    OdpowiedzUsuń