sobota, 31 października 2020

Podsumowanie października

 

~Witajcie kochani!

Kolejny miesiąc za nami, a więc czas na małe, czytelnicze podsumowanie :)
Zapraszam!




Candace Bushnell, Katie Cotugno "Reguły dla dziewczyn"
(319 stron)



Moja ocena: 3/10






Kirsty Moseley "Chłopak, dla którego kompletnie straciłam głowę"
(368 stron)



Moja ocena: 6/10





Katarzyna Berenika Miszczuk "Ja, diablica"
(445 stron)


Moja ocena: 7/10





Richard Osman "Morderców tropimy w czwartki"
(446 stron)


Moja ocena: 8/10





Katarzyna Berenika Miszczyk "Ja, anielica"
(400 stron)


Moja ocena: 6/10





Jennifer Donnelly "Przyrodnia siostra"
(395 stron)



Moja ocena: 9/10





Ilość przeczytanych książek:

Ilość przeczytanych stron: 2 373, co daje około 77 stron dziennie.




Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:











A co ciekawego udało się Wam przeczytać w październiku? :)
Po jakie tytuły warto sięgnąć, a od jakich trzymać się z daleka?







Girl from Stars





5 komentarzy:

  1. Super podsumowanie, ja tylko trzy książki przeczytałam w październiku , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten miesiąc był ubogi w czytanie książek przeczytałam jedynie cztery :(
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 to bardzo dobry wynik, u mnie tylko 9, bo mnie choroba zmogła... liczyłam na lepszy wynik :D
    Oby listopad był lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W październiku również przeczytałam ,,Przyrodnie siostry". Nie trafiłam na żadną książkę, którą bym bardzo odradzała, ale trafiła się jedna przeciętna.
    Świetny wynik, życzę spokojnego listopada.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zaczytanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń