piątek, 23 października 2020

#Wrzesień - stosik książkowy

 

~Witajcie kochani!

Dziś kilka słów o książkach, które zasiliły moją biblioteczkę w minionym miesiącu :)
Zapraszam!






Moją biblioteczkę w ubiegłym miesiącu zasiliło 8 nowych książek, z czego aż 7 z nich już przeczytałam i zrecenzowałam :)




"Chłopcy Jo" to ostatnia część serii Alcott, którą otrzymałam od Wydawnictwa MG. W moim odczuciu była to najsłabsza część, nie mniej jednak i tak uważam, że ta seria jest warta przeczytania. Więcej dowiedzieć może się o tej książki z mojej RECENZJI :)

"Odrobina czarów" to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Literackiego, który mam nadzieję przeczytać w najbliższym czasie. Premiera już 28 sierpnia :)

"Morderców tropimy w czwartki" to świetna komedia kryminalna, którą miałam okazję poznać dzięki uprzejmości Wydawnictwa Muza. Głównymi bohaterami są seniorzy, którzy uwielbiają rozwiązywać kryminalne zagadki :D Duża dawka humoru, postacie których nie można nie polubić i ciekawa fabuła - to wszystko znajdziecie w tej pozycji. Zachęcam do lektury RECENZJI :)

Od Wydawnictwa Harper Collins otrzymałam do recenzji "Chłopak, dla którego kompletnie straciłam głowę" oraz "Reguły dla dziewczyn". Pierwsza z nich podobała mi się, choć poprzednie książki autorki w moim odczuciu były znacznie lepsze (RECENZJA). Z kolei "Reguły dla dziewczyn" kompletnie mi się nie spodobały. Zarówno styl pisania autorki, jak i kreacja głównej bohaterki zupełnie do mnie nie trafiły. Więcej dowiecie się z RECENZJI :) 

"Siłę honoru" otrzymałam w ramach współpracy z Wydawnictwem Burda Książki i o ile pamięć mnie nie myli, to powieść ta trafiła do mnie końcem sierpnia. Nie mniej jednak ciężko zrobić stosik książkowy z jednej pozycji. Wracając do książki - oczekiwałam czegoś lepszego. Autorce nie do końca udało się sprostać moim oczekiwaniom, nie mniej jednak nie była to jakaś wyjątkowo zła historia. Więcej o niej dowiecie się z RECENZJI :)

"Berło Ziemi" otrzymałam od Wydawnictwa Uroboros i muszę przyznać, że była to jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie premier. Niestety, choć słyszałam wiele zachwytów, to mnie ta powieść nie porwała. Dlaczego? Sprawdźcie w RECENZJI :)

"Prosto w serce" otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res. Historia ta nie porwała mnie jakoś bardzo, ale jakie lekkie romansidło sprawdziło się bardzo dobrze :) Więcej o książce dowiecie się z  RECENZJI :)




A jakie ciekawe pozycje trafiły do Was w ubiegłym miesiącu? :)

Czytaliście którąś z powyższych? Co o nich sądzicie? :)



Girl from Stars

3 komentarze:

  1. Mam w planach "Morderstwa tropimy w czwartki" ;)
    Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam że poprzedni miesiąc bym o wiele bardziej bogaty w książki niż ten najbardziej jednak w pamięć zapadła mi książka ,,Piękne zapomnienie,,
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń