wtorek, 31 maja 2022

Podsumowanie maja

 

~Witajcie kochani!

Zapraszam na krótkie podsumowanie miesiąca ♥






Colleen Hoover "Nagie serca"
(336 stron)




Moja ocena: 9/10







Michelle Harrison "Plątanina zaklęć"
(376 stron)




Moja ocena: 9/10






Anna Langner "Stowarzyszenie Słodkiej Zemsty"
(343 strony)



Moja ocena: 7/10






Josie Williams "Zagubiony"
(303 strony)




Moja ocena: 6/10







Sarah J. Maas "Księżycowe Miasto. Dom Nieba i Oddechu. Część I"
(528 stron)




Moja ocena: 5/10








Corinne Michaels "Ta noc jest nasza"
(384 strony)




Moja ocena: 6/10








Linn Skaber "Młodość. Wyznania nastolatków"
(263 strony)





Moja ocena: 9/10












Ilość przeczytanych książek: 7

Ilość przeczytanych stron: 2 533, co daje 82 strony dziennie.








A co ciekawego Wam udało się przeczytać w tym miesiącu? ♥








Girl from Stars 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz