poniedziałek, 2 maja 2022

Podsumowanie kwietnia

 

~Witajcie kochani!

Maj na dobre rozpoczęty, a więc pora na czytelnicze podsumowanie kwietnia. Zapraszam! ♥




Anna Langner "Two dirty souls"
(368 stron)



Moja ocena: 3/10



RECENZJA



Colleen Hoover "Wszystkie nasze obietnice"
(294 strony)




Moja ocena: 10/10







Colleen Hoover "Coraz większy mrok"
(317 stron)




Moja ocena: 8/10







Katarzyna Olubińska "Szczęście w Wielkim Mieście"
(256 stron)




Moja ocena: 8/10








Lauren Wolk "Echowa góra"
(319 stron)




Moja ocena: 7/10







Ada Tulińska "W ciemnościach 2"
(424 strony)




Moja ocena: 3/10








Eric Emmanuel Schmitt "Oskar i pani Róża"
(96 stron)



Moja ocena: 10/10













Ilość przeczytanych książek: 7

Ilość przeczytanych stron: 2 074, co daje 69 strony dziennie.







A co ciekawego Wy przeczytaliście w kwietniu? ♥







Girl from Stars
















2 komentarze:

  1. Gratuluję owocnego miesiąca <3
    "Oskara..." Czytałam lata temu i od niego zaczeła się moja miłość do autora tej książki

    OdpowiedzUsuń