niedziela, 1 stycznia 2023

Podsumowanie roku 2022

 

~Witajcie kochani!




2022 rok był rokiem pełnym wątpliwości. Coraz częściej zastanawiałam się nad rezygnacją z działalności w tym miejscu. Przygotowanie odpowiednich zdjęć i recenzji zajmowało mi bardzo dużo czasu, a przy tym zasięgi z dnia na dzień były gorsze.

Początkowo chciałam zrezygnować z prowadzenia bloga. Odnoszę wrażenie, że powoli staje się on wymarłym miejscem w promowaniu czytelnictwa. Jednak ten kawał pracy, czasu, a przede wszystkim serca nie pozwolił mi tego zrobić.

Początkiem roku bardzo polubiłam się z Instagramem. To właśnie z tą platformą bardziej wiązałam swoją przyszłość książkową. Jednak i tam spotkała mnie ta sama sytuacja co tutaj. Z każdym kolejnym postem docierałam do coraz mniejszej grupy odbiorców.

Pod koniec 2022 roku miałam wrażenie, że każdy się rozwija, tylko ja stoję w miejscu. Było to dobijające i zdecydowanie zniechęcało do jakichkolwiek działań...



Mamy 2023 rok. I co dalej? 

Będę nadal robić swoje. Z pewnością mój czas na czytanie będzie mocno ograniczony, bowiem ten rok będzie dla mnie sporym wyzwaniem  - obrona magisterki, ślub, przeprowadzka, staż...

Na ten moment nie rezygnuję - zobaczymy jak to wszystko się rozwinie i w jakim kierunku pójdzie ♥




Przejdźmy teraz do czytelniczego podsumowania minionego roku:


W 2022 roku przeczytałam 57 książek (o 18 mniej niż w 2021 roku).

Jeśli zaś chodzi o strony, było ich łącznie 19 547 (o 6 760 stron mniej niż 2021 roku).



W 2021 roku moją biblioteczkę zasiliło 88 książek.

Ile z nich już przeczytałam?

49.




I to by było na tyle ♥

Dziękuję za ten rok ♥



Wasza Girl from Stars

2 komentarze:

  1. Gratuluję bardzo dobrych wyników czytelniczych i życzę szczęśliwego i zaczepionego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe podsumowanie. 57 książek to naprawdę sporo. Życzę Ci udanego roku ;)

    OdpowiedzUsuń