środa, 25 stycznia 2023

[478] Colleen Hoover - "Reminders of him"

 

~Witajcie kochani!

Dziś kilka słów o wyjątkowej książce ♥







Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Reminders of him. Cząstka ciebie, którą znam"
Ilość stron: 349
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 6 czerwca 2022







Po pięciu latach pobytu w więzieniu Kenna Rowan wraca tam, gdzie wszystko się zaczęło.
Chce zmierzyć się z przeszłością i odzyskać córkę. Niestety, okazuje się, że mostów, które spaliła, nie da się odbudować. Bez względu na to, jak ciężko pracuje, wciąż są ludzie, którzy wykluczają ją z życia jej dziecka.
Jedyną osobą, która nie skreśliła Kenny, jest Ledger Ward, właściciel lokalnego baru. Między nimi rodzi się nić porozumienia, a potem fascynacja. Jednak romans wiąże się ryzykiem – relacja z Ledgerem może zadecydować o przyszłości Kenny i jej córki.
Kenna będzie musiała odpowiedzieć sobie na pytanie, czy chce przeciwstawić się uczuciu i osiągnąć swój cel…

***

Sięgając po kolejne powieści Colleen Hoover, często zastanawiam się, czy jest ona jeszcze w stanie czymś mnie zaskoczyć. Czy będzie potrafiła dostarczyć mi jeszcze większą dawkę emocji, niż w jej poprzednich, przeczytanych przez mnie książkach? Jak się okazuje, potrafi.

Często przeżywamy daną historię bardziej od innych, przez wzgląd na konkretnego bohatera, który przypomina nam samych siebie, czy też sytuację w której on się znalazł. „Reminders of him” nie wpisuje się w tą zależność. Zarówno bohaterka książki, jak i problemy z jakimi się zmaga, są mi zupełnie obce. Mimo to bardzo przeżyłam tę historię i momentami miałam ochotę płakać jak bóbr.

„Reminders od fim” to powieść o samotności, ale też i nadziei. To historia pokazująca, że każdy zasługuje na drugą szansę, bowiem strony medalu są zawsze dwie. Radość miesza się tu ze smutkiem. Poczucie ogromnej samotności i bezsilności przeplata się z nadzieją na lepsze jutro.

Historia ta z pewnością skłania do refleksji. Losy wszystkich bohaterów połączyła tragedia, która odmieniła każdego z nich. Relacje między nimi są bardzo skomplikowane. Każdy ma w sercu ogromny żal, z którym nie potrafi sobie poradzić.

Jestem zachwycona tą powieścią. Tak po prostu.





Moja ocena: 10/10






Macie swoją ulubioną powieść od Colleen Hoover? ♥







Girl from Stars

3 komentarze:

  1. Słyszałam sporo dobrych opinii o książkach tej autorki, ale jakoś mnie do nich nie ciągnie. Dlatego odpuszczę sobie i tę powieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej książki autorki nie miałam okazji czytać. Fajnie, że składnia do refleksji.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń