poniedziałek, 27 listopada 2017

#Sierpień&Wrzesień&Październik - stosik książkowy



~Witajcie kochani!

Nie wiem jakim sposobem aż tak bardzo zaniedbałam posty stosikowe :D
Dlatego też dzisiaj przedstawiam Wam mój stosik książkowy aż z trzech miesięcy :D (Wbrew pozorom nie jest on taki duży :D )

Zapraszam!








Przez te 3 miesiące, moją biblioteczkę zasiliło aż 15 wspaniałych pozycji :)
Oto one:





Połowa jest już za mną, a druga część ... no coż ... czeka na swoją kolej :)
Ale tak po kolei:





Corinne Michaels "Consolation" - owoc nowo nawiązanej współpracy z Wydawnictwem Szósty Zmysł. Książka niezwykle emocjonalna, grająca na naszych uczuciach. Nie wspomnę już o "sztos zakończeniu", które wbiło mnie w fotel :D Z niecierpliwością oczekuję kolejnego tomu :)




Katy Evans "Ladies Man" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego. Kolejny tom z serii "Manwhore". Bardzo lekka, przyjemna w czytaniu historia, pełna słownych potyczek, konfliktów wewnętrznych, owianych nutką namiętności ... (Ci co zapoznali się z poprzednimi częściami, dobrze jednak wiedzą, że określenie "nutka" namiętności nie oddaje nawet w połowie tego pożądania, jakiego możemy się spodziewać w każdej książce Katy Evans :D )









L.A. Casey "Bracia Slater - Dominic + Bronagh" - egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa Kobiecego. Jak na razie słyszę same pozytywne opinie na temat tej serii, a więc teraz pozostaje mieć tylko nadzieję, że znajdę chwilę czasu by po nią sięgnąć :D Recenzja ukaże się prawdopodobnie początkiem grudnia! :)






Sarah J. Maas "Dwór mgieł i furii" + "Dwór skrzydeł i zguby" - egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa Uroboros. Dwa dość potężne tomiska zapewne muszę poczekać na jakąś dłuższą przerwę od szkoły :D
Kto wie? Może to będzie moja lektura na święta? :D







Anna Dąbrowska "Jutro będziemy szczęśliwi" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Kolejna niezwykle ciepła historia od pani Ani, utrzymana w klimacie Świąt Bożego Narodzenia. Przepełniona licznymi życiowymi wskazówkami, zakończona morałem, przedstawiająca magię Świąt - idealna pozycja na Gwiazdkę! :)




Elle Kennedy "Cel" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat twórczości tejże autorki. Stwierdziłam więc: Dlaczego nie?
Książka ta cierpliwie czeka na swoją kolej :D






Brigid Kemmerer "Listy do utraconej" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa YA! Planuję jej lekturę w najbliższym czasie, a więc spodziewajcie się wkrótce recenzji :)


Katarzyna Berenika Miszczuk "Obsesja" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa W.A.B. Dobrze napisany kryminał, z ciekawą fabułą, zaskakującym zakończeniem oraz ... mnóstwem niedokończonych wątków :/ Szkoda.










Gena Showalter "Lifeblood. Krew życia" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Harper Collins. Kontynuacja bestsellerowego "Firstlife". Bardzo dobra kontynuacja tak w ogóle :D




Kirsty Moseley "Zdobyć Rosie. Początek gry" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Harper Collins. Kolejna historia, która napisana jest według klasycznych schematów, jakimi posługuje się autorka w każdej swej kolejnej książce. Boleśnie przewidywalna i chyba ... trochę nudna.





J. P. Monniger "Droga do ciebie" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Czarna Owca. Wakacyjna miłość, podróże ... aż mi się tęskno zrobiło za latem :D
Książka czeka na swoją kolej :D



Louise Jensen "Prezent" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Burda Książki. Rewelacyjny thriller psychologiczny z motywem transplantacji serca :D 





Podręczny i elegancki "CzaroMarownik 2018", który dostałam dzięki uprzejmości Wydawnictwa Kobiecego.







To już wszystkie moje zdobycze z poprzednich trzech miesięcy :D
Posiadacie lub czytaliście którąś z powyższych pozycji? :)





Girl from Stars

8 komentarzy:

  1. Dużo ciekawych tytułów. Kilka z nich też mam w planach. Miłejlekrury.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z tych książek jest już na mojej liście, mam nadzieję, że uda mi się wszystko nadrobić. Pozdrawiam, stelladj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiązki pokroju Maas w moim przypadku zajmują mi mniej czasu, niż o połowę krótsze pozycje "dorosłych" autorów. Jednak młodzieżówki czyta się zdecydowanie szybciej :D Dlatego mnie nigdy ilość stron w nich nie przeraża. No i w sumie z tych pozycji znam tylko dwa pierwsze "Dwory", trzeciego nie planuje. Sorry, nie lubimy się z tą panią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacne stosidła!! Ja sama mam zachciewajke na kilka z tych książek.:D
    Buziaczki i zaprszam do nas.<33
    https://teczowabiblioteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Prezent" i "Listy do utraconej" - dobre książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Obsesję" również chciałem kupić, brzmi bardzo ciekawie, ale jednak skusiłem się na inne książki podczas targów. :D
    Gratuluję stosiku! :)

    Pozdrawiam jeżowo
    Nikodem z https://zaczytanejeze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Listy do utraconej" to świetna książka. Taka... nienachalna. Poza tym czytałam "Cel" (nie jest to moja ulubiona część serii, bo ten zaszczyt przyznałam "Układowi", ale nie jest źle), "Obsesję" (przyjemny kryminał z nutką humoru) oraz oba Dwory (drugi tom uwielbiam, a trzeci niekoniecznie). "Consolation" mnie zastanawia, ale jeszcze nie zdecydowałam czy przeczytam :)
    Świetny stosik - zazdroszczę nabytków :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń