środa, 31 lipca 2019

Podsumowanie lipca


~Witajcie kochani!

Pierwszy miesiąc wakacji już oficjalnie za nami. Za kilka godzin rozpoczniemy sierpień, dlatego nadszedł czas by podsumować lipiec.
Co ciekawego udało mi się w tym czasie przeczytać? Co nie koniecznie polecam?
Sprawdźcie sami! :)
Zapraszam :D







Mitch Albom "Kolejna osoba, którą spotkamy w niebie"
(205 stron)




Moja ocena: 8/10






Kelly Barnhill "Syn wiedźmy"
(391 stron)




Moja ocena: 8/10






Colleen Hoover "It ends with us"
(359 stron)



Moja ocena: 9/10






K. N. Haner "Ring girl"
(274 stron)



Moja ocena: 5/10





Kristen Ciccarelli "Uwięziona królowa"
(387 stron)



Moja ocena: 9/10





Katy Loutzenhser "Jeśli tam jesteś"
(299 stron)



Moja ocena: 7/10









Ilość przeczytanych książek: 6

Ilość przeczytanych stron: 1915, co daje 62 strony dziennie.





Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:









I tak oto przedstawia się czytelniczo lipiec. Szczerze powiedziawszy liczyłam, że uda mi się przeczytać nieco więcej :D
Pozostaje mieć nadzieję, że w sierpniu będę miała okazję trochę bardziej poszaleć :D


A co ciekawego udało się Wam przeczytać w tym miesiącu?
Co polecacie, a co nie koniecznie? :)






Girl from Stars









7 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku. Bardzo ładny wynik. Życzę Ci zaczytanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezły wynik i nie najgorsze książki. :) Pamiętaj, nie liczy się ilość, a jakość! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój stan przeczytanych stron = 0. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku. U mnie również 6 książek przeczytanych.
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! I życzę zaczytanego sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W lipcu udało mi się przeczytać 8 książek. ;)

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! A It ends with us nie mogło mieć innej ocenki <3 Uwielbiam Hoover!

    OdpowiedzUsuń