czwartek, 4 lipca 2019

Podsumowanie czerwca


~Witajcie kochani!

Wyjątkowo późno biorę się za czytelnicze podsumowanie miesiąca :D Na całe szczęście oficjalnie rozpoczynam swoje wakacje. W poniedziałek miałam poprawkę z prawa, która wydaje mi się, że poszła dobrze :D 
I z tym pozytywnym nastawieniem zaczynam swój czytelniczy lipiec. Mój stosik hańby podczas sesji jeszcze bardziej się zwiększył, więc na brak lektury na pewno nie będę narzekać :D
Ale zanim zabiorę się za jakąś książkę, najpierw podsumuję czerwiec :)
Zapraszam!











Agnieszka Lingas - Łoniewska "Kastor"
(292 strony)



Moja ocena: 5/10







Leah Hazard - "Zawód położna. Zapiski z dyżurów"
(320 stron)


Moja ocena: 8/10






Małgorzata Rogala "Cenny motyw"
(335 stron)


Moja ocena: 7/10






Ceylan Scott "W skali od 1 do 10"
(239 stron)


Moja ocena: 6/10





Jenn Bennett "Z głową w gwiazdach"
(397 stron)


Moja ocena: 8/10






Mitch Albom "Pięć osób, które spotykamy w niebie"
(222 strony)


Moja ocena: 8/10








Ilość przeczytanych książek: 6

Ilość przeczytanych stron: 1 805 stron, co daje 60 stron dziennie.





Oprócz recenzji, na blogu pojawiły się również:









I tak oto przedstawia się czerwiec. Przez wzgląd na sesję nie miałam zbyt dużo czasu na czytanie czegokolwiek poza notatkami czy podręcznikami :D Mam jednak nadzieję, że w lipcu się to zmieni :)


A co Wam udało się ciekawego przeczytać w ubiegłym miesiącu? Co polecacie, a co niekoniecznie? :)




Girl from Stars












7 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam zaledwie trzy książki, ale to i tak dobry wynik biorąc po uwagę pisanie pracy licencjackiej, liczne zaliczenia, sesję i obronę. :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku. Ja w czerwcu przeczytałam tylko 4 książki :)
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, wcale nie późno :D U mnie na blogu też ma być podsumowanie, ale jeszcze go nie ma :P Ładny wynik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam „Z głową w gwiazdach” i również mi się podobało! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wyniku ;D U mnie tylko 4 książki w czerwcu, ale za to same świetne :) Najlepsze to Save Us i Współlokatorzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku! U mnie również w czerwcu 6 książek :D

    Natalia
    https://zaciszeksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe tytuły, chętnie coś podpatrzę. :)

    OdpowiedzUsuń