sobota, 31 sierpnia 2019

Podsumowanie sierpnia



~Witajcie kochani!

Sierpień powoli zbliża się ku końcowi :) Jako studentka mogę cieszyć się jeszcze jednym miesiącem wakacji, podczas którego mam nadzieję nadrobić zaległości czytelnicze :D
Najpierw jednak czas podsumować czytelniczo sierpień :)








K. N. Haner "Drwal. Miłość, która zrodziła się z natury"
(298 stron)



Moja ocena: 5/10





Aleksandra Kosowska "W potrzasku wspomnień"
(595 stron)



Moja ocena: 7/10




Aleksandra Rumin "Zbrodnia po irlandzku"
(300 stron)



Moja ocena: 8/10




Meghan March "Imperium grzechu"
(224 strony)



Moja ocena: 6/10




Guillermo del Toro, Cornelia Funke  "Labirynt fauna"
(285 stron)



Moja ocena: 9/10




Augusta Docher "Rozdroża"
(374 strony)



Moja ocena: 7/10




Nina Majewska - Brown "Tylko dla dorosłych"
(320 stron)



Moja ocena: 4/10








Ilość przeczytanych książek: 7

Ilość przeczytanych stron: 2 396 stron, co daje 77 stron dziennie.






Oprócz recenzji, na blogu pojawiły się również:










A co Wam ciekawego udało się przeczytać w tym miesiącu? 
Co polecacie a co niekoniecznie?





Girl from Stars




3 komentarze:

  1. Też mam jeszcze miesiąc wakacji. :D Liczę, że chociaż wrzesień u mnie lepiej wypadnie. ^^

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  2. Piąteczka! Też mam jeszcze miesiąc wakacji i przeczytałam w sierpniu 7 książek :) We wrześniu na pewno nadrobię, bo jakoś nie miałam czasu na czytanie :(

    OdpowiedzUsuń