środa, 28 sierpnia 2019

Czerwiec & Lipiec - stosik książkowy



~Witajcie kochani!

Sierpień już praktycznie dobiega końca, a ja w końcu zrobiłam sobie książkowy rachunek sumienia z dwóch ostatnich miesięcy :D Jesteście ciekawi jakie książki zasiliły moją biblioteczkę w czerwcu i w lipcu? W takim razie zapraszam! :)







Czerwiec




Od Wydawnictwa IUVI otrzymałam do recenzji aż trzy tytuły: "Z głową w gwiazdach" (zabawna, urocza, lekka młodzieżówka w sam raz na lato ---> RECENZJA), "Jeśli tam jesteś" (kolejna młodzieżówka, której głównym wątkiem jest wątek przyjaźni. Ciekawa, choć raczej nie zapadła mi ona w pamięć na zbyt długo ---> RECENZJA) oraz "Uwięziona królowa", czyli II tom serii "Iskari". Pierwszy tom "Ostatni namsara" bardzo mi się spodobał, dlatego cieszy mnie to, że drugi tom jest równie dobry. Zainteresowanych odsyłam do RECENZJI.

Kolejne dwa tytuły otrzymałam od Wydawnictwa EditioRed. "Słodki dom" czeka cierpliwie na swoją kolej. Mam nadzieję, że we wrześniu uda mi się w końcu ją przeczytać. Z kolei "Drwal" to moje drugie spotkanie z twórczością naszej rodzimej "Królowej Dramatów" (poprzednio czytałam "Ring girl") i niestety muszę przyznać, że kompletnie nie rozumiem zachwytów nad książkami tej Pani. Mocno średnia. Przepełniona dramatami rodem z telenoweli brazylijskich. Zachęcam do zerknięcia na RECENZJĘ.

W ramach współpracy z Wydawnictwem Zysk i S-ka otrzymałam trzy książki: "Pięć osób, które spotykamy w niebie" (przepiękna opowieść, pokazująca, że wszystko co robimy w życiu ma jakiś określony cel, a losy ludzi często są ze sobą ściśle związane, nawet jeśli nie są oni tego świadomi ---> RECENZJA), "Kolejna osoba, którą spotkamy w niebie" (czyli kontynuacja poprzedniej książki. Swoją drogą, równie dobra, co pierwszy tom ---> RECENZJA) i "W potrzasku wspomnień", czyli świetnie zapowiadająca się historia, która jednak miała kilka błędów. Jeśli chcecie wiedzieć jakie, to zerknijcie na RECENZJĘ.

"It ends with us" otrzymałam w ramach współpracy z Księgarnią Internetową Mega Książki. Byłam dość sceptycznie do niej nastawiona, gdyż moje ostatnie spotkania z twórczością Pani Hoover wypadały dość słabo. Śmiało jednak mogę stwierdzić, że "It ends with us" jest jedną z jej najlepszych powieści. (RECENZJA)

Ostatnią książką jaką otrzymałam w czerwcu jest "Trzy kroki od siebie", którą wygrałam w rozdaniu na Instagramie. Jestem bardzo ciekawa tej książki. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się po nią sięgnąć (jak tylko odgrzebię się ze stosu recenzenckich :D)


I tak oto w czerwcu przywędrowało do mnie aż 10 nowych książek. Cieszy mnie to, że aż 8 z nich jest już przeczytana i zrecenzowana :D 
Przejdźmy zatem do lipcowego stosiku :D





Lipiec




Od Wydawnictwa Czwarta Strona otrzymałam serię "Parabellum" Remigiusza Mroza, którą mam nadzieję we wrześniu uda mi się przeczytać. 

"Labirynt fauna" dostałam od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Jest to niezwykła baśń, która powstała 13 lat po premierze filmu o tym samym tytule (RECENZJA). 

"Ring girl" otrzymałam do recenzji od Wydawnictwa Kobiecego. Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki i było okropne. Irytująca i zwyczajnie głupia bohaterka, fabuła o niczym, niewykorzystany potencjał związany z walkami bokserskimi i tytułowymi "ring girl" i oczywiście pierdyliard dramatów (RECENZJA). 

"Imperium grzechu" czyli ostatni tom trylogii "Mount" dostałam w ramach współpracy z Wydawnictwem EditioRed. Lekka, choć niezwykle mroczna historia, pełna brutalności, przemocy, ale i namiętności i pożądania. Świetne uwieńczenie trylogii. (RECENZJA). 

"Zbrodnię po irlandzku" otrzymałam od Wydawnictwa INITIUM, z którym od niedawna współpracuję. Pierwszy raz miałam do czynienia z takim gatunkiem, ale już wiem, że częściej będę sięgać po takie historie. Ubawiłam się jak nigdy, podczas lektury tej komedii kryminalnej. Zaciekawionych odsyłam do RECENZJI.




Jak widać w lipcu starałam się ograniczać swoje zamówienia książkowe i zakończyłam ten miesiąc z wynikiem 7 nowych książek. 





A jakie książki zasiliły Waszą biblioteczkę w ciągu ubiegłych tygodni? :)
Czytaliście którąś z powyższych? Co o niej/o nich myślicie? :D





Girl from Stars

8 komentarzy:

  1. O mamo, „Uwięziona królowa” mnie porwała. Wystarczył jeden wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  2. It ends with us była naprawdę dobra :) A u mnie ostatnio jest duży napływ książek, bo nie dość, że mam niezły stos do czytania w domu to jeszcze wypożyczam z biblioteki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam tylko jedną książkę Hoover i była to właśnie "It ends with us", która bardzo mi się spodobała, myślę że to nie jest ostatnia pozycja od tej autorki z którą się zapoznałam ♥ A co do książek to w wakacje moją biblioteczkę zasiliło naprawdę dużo ciekawych pozycji. W szczególności jestem zadowolona z "Love&Gelato", którą polecam każdemu ♥ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej z Twojej listy chciałabym przeczytać "Trzy kroki od siebie" :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję Mroza, bo ta seria mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hoover <33
    Po książce "Trzy kroki od siebie" spodziewałam się czegoś lepszego. ;)

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  7. "It ends with us" czytałam i bardzo mi się podobało. W planach mam kupić sobie "Labirynt Fauna"- bo to mój ulubiony film. A moim marzeniem było, żeby ktoś kiedyś wydał książkę. I jak widać, marzenia się spełniają ;)
    swiatrico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek, chociaż mam ogromną ochotę na "Z głową w gwiazdach". c:

    OdpowiedzUsuń