poniedziałek, 30 września 2019

Podsumowanie września




~Witajcie kochani!

Ostatni dzień września zbliża się ku końcowi, a więc czas na małe, czytelnicze podsumowanie tego miesiąca :)
Zapraszam!










L. A. Casey "Damien"
(473 strony)



Moja ocena: 6/10







Matt Richards, Mark Langthorne "Somebody to love. Życie, śmierć i spuścizna Frediego Mercury'ego"
(493 strony)



Moja ocena: 9/10







Tillie Cole "Słodki dom"
(350 stron)



Moja ocena: 5/10







L. A. Casey "Alannah"
(167 stron)



Moja ocena: 5/10







Remigiusz Mróz "Wyrok"
(543 strony)



Moja ocena: 8/10






Petra Hülsmann "Szczęście dla zuchwałych"
(512 stron)


Moja ocena: 7/10






Steve Bloom "Wynajmij sobie chłopaka"
(352 strony)



Moja ocena: 2/10






Rosella Postorino "Przy stole z Hitlerem"
(336 stron)


Moja ocena: 7/10








Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość przeczytanych stron: 3 226 stron, co daje około 108 stron dziennie.








Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:









A co Wam ciekawego udało się przeczytać w tym miesiącu? :)
Czytaliście którąś z powyższych? Co o niej/nich sądzicie? :D






Girl from Stars










7 komentarzy:

  1. ja mam na swoim koncie 14 książek w tym miesiącu z czego jestem bardzo dumna. Oprócz tego zdałam prawo jazdy. Z powyższych pozycji jeszcze nic nie czytałam, ale jeszcze wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik, muszę się w końcu zabrać do Mroza 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam tyle samo książek w minionym miesiącu. Bardzo dobry wynik.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie taką samą ocene dałam "wyrokowi" w portalu lubimyczytac. :D super wynik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik. U mnie niestety książki przeczytane czekają dopiero na napisanie recenzji.
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń