poniedziałek, 9 września 2019

Sierpniowy stosik książkowy



~Witajcie kochani!

W sierpniu starałam się ograniczyć mój książkoholizm, przez wzgląd na piętrzące się stosy nieprzeczytanych książek z poprzednich miesięcy :D Czy mi się udało? Sprawdźcie sami :)

Zapraszam!











"Somebody to love. Życie, śmierć i spuścizna Freddiego Mercury'ego" otrzymałam do zrecenzowania od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Jako fanka twórczości Queen nie mogłam przejść obojętnie obok tej pozycji :D Pomimo, że nie sięgam często po biografie, tak dla tej książki postanowiłam zrobić wyjątek. I wiecie co? Nie żałuję. Ta biografia jest świetna. Zainteresowanych odsyłam do RECENZJI :)

"Rozdroża" otrzymałam od Wydawnictwa EditioRed. Jest to współczesna wersja "Dziwnych losów Jane Eyre" Charlotte Bronte. Oryginału nie miałam jeszcze okazji przeczytać, ale "Rozdroża" w mojej opinii wypadły całkiem nieźle :) Więcej o tej książce możecie dowiedzieć się z RECENZJI :)

"Tylko dla dorosłych" dostałam w ramach współpracy z Wydawnictwem Burda Książki. Ta historia miała tak ogromny potencjał... Niestety autorka wszystko schrzaniła. Nie będę po raz drugi biadolić nad tą książką. Jeśli jesteście ciekawi co z nią było nie tak, to zapraszam do przeczytania RECENZJI :)

"Damien" to książka której premiery wprost nie mogłam się doczekać. Uwielbiam całą serię "Bracia Slater", ale nie da się ukryć, że właśnie ta część wzbudzała moje największe zainteresowanie. Dlatego też gdy tylko trafiła ona w moje ręce, od razu wzięłam się za jej lekturę. Nie miałam wobec niej jakiś wygórowanych oczekiwań, nie mniej jednak nie spodziewałam się, że będę aż tak rozczarowana :/ Dlaczego? Sprawdźcie w RECENZJI :)


"Szczęście dla zuchwałych" otrzymałam w ramach współpracy z Wydawnictwem INITIUM. Jest to jednyna książka z tego stosiku, która nie została jeszcze przeze mnie przeczytana :D Wkrótce się to jednak zmieni :)





I tak oto przedstawia się mój sierpniowy stosik książkowy :) 

A jakie książki przywędrowały do Was w ubiegłym miesiącu? :)






Girl from Stars

5 komentarzy:

  1. Oj u mnie wylądowało o wiele więcej... Kilka kupiłam, kilka otrzymałam i zebrał się spory stosik. Moim nr 1 jest jednak "Córeczki" A.Bednarka, których premiera będzie 9 października. Czytałam również "Kryształowe serca" A.Docher, ale strasznie się zawiodłam na tej autorce...
    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie z ograniczaniem :) U mnie troszkę mniej, ale trzy pozycje przynajmniej zaliczone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wynik! Ja cierpię na inny rodzaj książkoholizmu - mam całe stosy kupionych książek i ebooków, a chodzę i wypożyczam z biblioteki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyników :) tak naprawdę ciekawi mnie każdy z tych tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lista samych dobrych tytułów, ale musimy przyznać, że we wrześniu pojawia się sporo gorących premier, więc początek jesieni powinien być równie udany. A jeśli chodzi o biografię Freddiego Mercury'ego to faktycznie - to niesamowita opowieść o niesamowitym człowieku, który na zawsze zapisał się na kartach historii muzyki. I to muzyki przez wielkie M. :) Polecamy!

    OdpowiedzUsuń