poniedziałek, 30 listopada 2020

Podsumowanie listopada


~Witajcie kochani!

Już za kilka godzin rozpoczynamy kolejny miesiąc, a więc czas na małe, czytelnicze podsumowanie :)
Zapraszam!




Michelle Harrison "Odrobina czarów"
(416 stron)



Moja ocena: 9/10





Agnieszka Lingas - Łoniewska "Molly"
(415 stron)



Moja ocena: 8/10





Holly Miller "Nas dwoje"
(480 stron)



Moja ocena: 7/10





Sara Pennypacker "Realny świat"
(312 stron)



Moja ocena: 8/10






Katarzyna Berenika Miszczuk "Ja, potępiona"
(432 strony)



Moja ocena: 6/10






P. Świst, K.N. Haner, A. Wolf, K. Litkowiec, A. Suchocka, A. Szafrańska, M.W. Staniszewska, J.B. Grajda, A. Siepielska, A. Bellon "Grzeszne święta"
(416 stron)




Moja ocena: 7/10






Katarzyna Berenika Miszczuk "Ja, ocalona"
(430 stron)



Moja ocena: 5/10






Alek Rogoziński "Teściowe w tarapatach"
(302 stron)



Moja ocena: 7/10





M. Witkiewicz, A. Krawczyk. A. Lingas-Łoniewska, N. Socha, I. Gołębiewska, M. Knedler, M. Warda. K. Misiołek "PS. I życzę Ci dużo miłości"
(352 strony)




Moja ocena: 7/10









Ilość przeczytanych książek: 9

Ilość przeczytanych stron: 3 555, co daje 119 stron dziennie.






Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:







A co ciekawego udało się Wam przeczytać w tym miesiącu?






Girl from Stars


3 komentarze:

  1. Gratuluję tej ilości przeczytanych książek. U mnie pod tym względem listopad wypadł najgorzej. W ogóle był on najgorszym miesiącem w roku. Przeczytałam niestety tylko jedną książkę :(
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam każdą twoją recenzję, więc nie będę się powtarzać. Ja muszę dopiero sprawdzić, co przeczytałam, ponieważ był to dla mnie dość męczący miesiąc i nie notowałam swoich postępów w czytania.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń