piątek, 2 lutego 2024

Podsumowanie stycznia

 

~Witajcie kochani!

Pora na czytelnicze podsumowanie pierwszego miesiąca nowego roku ♥





Agnieszka Muraszka "Swallow"
(575 stron)



Moja ocena: 8/10






Emilia Jachimczyk "Nigdy przenigdy"
(303 strony)




Moja ocena: 5/10






Katarzyna Bester "Romans pod choinkę"
(263 strony)



Moja ocena: 6/10







Dorota Gąsiorowska "Opowieść błękitnego jeziora"
(512 stron)



Moja ocena: 6/10






Natalia Sońska "Zaufaj swoim marzeniom"
(400 stron)



Moja ocena: 7/10






Anna Szczęsna "Sztuka dawania prezentów"
(320 stron)



Moja ocena: 7/10








Joanna Szarańska "Dziś zanucę Ci kolędę"
(360 stron)




Moja ocena: 9/10











Ilość przeczytanych książek: 7

Ilość przeczytanych stron: 2 733, co daje 88 stron dziennie.








A co Wam ciekawego udało się przeczytać w styczniu? ♥
Która książka okazała się być tą najlepszą? ♥






Girl from Stars 












1 komentarz: