poniedziałek, 2 września 2024

Podsumowanie sierpnia

 

~Witajcie kochani!

Ile książek przeczytaliście w sierpniu? ♥






Mhairi McFarlane "Między nami"
(448 stron)



Moja ocena: 4/10







Kinga Boruczkowska "Do zobaczenia jutro"
(384 strony)



Moja ocena: 8/10






Agnieszka Lingas - Łoniewska "Bez pożegnania"
(328 stron)



Moja ocena: 4/10






Martyna Nowak "Wszystko, co skrywa twoje serce"
(400 stron)



Moja ocena: 6/10









Ilość przeczytanych książek: 4

Ilość przeczytanych stron: 1560, co daje 50 stron dziennie.







A co Wam ciekawego udało się przeczytać w sierpniu? ♥





Girl from Stars












1 komentarz:

  1. Mój sierpień czytelniczo był całkiem udany, ale wraz z nadejściem jesieni (dla mnie wrzesień = jesień od samego początku :D) poczułam w sobie moc! Dlatego mam nadzieję, że wrzesień będzie jeszcze bogatszy :)

    OdpowiedzUsuń