niedziela, 28 lutego 2021

Podsumowanie lutego

 

~Witajcie kochani!

Kolejny miesiąc zbliża się ku końcowi, a więc czas na czytelnicze podsumowanie :)






Ewelina Nawara, Małgorzata Falkowska "Nieosiągalny"
(320 stron)



Moja ocena: 6/10





Annalie Grainger "Twoja światłość"
(352 strony)



Moja ocena: 6/10






Robert Beatty "Willa dziewczyna z lasu"
(391 stron)




Moja ocena: 10/10






Corinne Michaels "Wróć do mnie"
(416 stron)




Moja ocena: 8/10






Anna Dąbrowska "Czas na ciszę"
(363 strony)




Moja ocena: 8/10






Agnieszka Lingas - Łoniewska "Obiad z Bondem"
(264 strony)




Moja ocena: 5/10






Tomasz Wandzel "Chłopiec, który przeżył Auschwitz"
(224 strony)



Moja ocena: 8/10






Katarzyna Olubińska "Bóg w wielkim mieście"
(312 stron)



Moja ocena: 8/10











Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość przeczytanych stron: 2 642, co daje 94 strony dziennie.







Oprócz recenzji na blogu ukazały się również:









A co ciekawego udało się Wam przeczytać w tym miesiącu? :)






Girl from Stars




3 komentarze:

  1. Ja też przeczytałam Willę w lutym i dostała ode mnie taką sama ocenę. To była wspaniała książka. ♥
    Pozdrawiam :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, to musiał być udany miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku. Ja w lutym przeczytałam 11 książek w tym dwa reportaże.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń