poniedziałek, 1 lutego 2021

Podsumowanie stycznia

 

~Witajcie kochani!

Zanim rozpoczniemy kolejny czytelniczy miesiąc, warto podsumować ten, który już się skończył :)
Zapraszam na czytelnicze podsumowanie stycznia :)





Katie Kitamura "Rozstanie"
(287 stron)



Moja ocena: 5/10






J. S. Monroe "Znajdź mnie"
(445 stron)



Moja ocena: 8/10





Marta Kisiel "Dywan z wkładką"
(331 stron)



Moja ocena: 8/10






Jojo Moyes "Dwa dni w Paryżu"
(352 strony)



Moja ocena: 6/10







Karolina Trochimiak "Jeden taniec"
(203 strony)



Moja ocena: 2/10












Ilość przeczytanych książek: 5

Ilość przeczytanych stron: 1 618, czyli 52 strony dziennie.







Oprócz recenzji na blogu ukazały się również:


















A co ciekawego Wam udało się przeczytać w minionym miesiącu? :)
Co polecacie a co wręcz przeciwnie? 





Girl from Stars












5 komentarzy:

  1. Gratuluję ilości przeczytanych stron. Przy moich dwóch książkach, gdzie jedna była bardzo cieniutka, wypada to naprawdę dobrze. Ale poprawię się w tym miesiącu! Ach, "Dywan z wkładką". Bardzo mnie ten tytuł zainteresował. Chyba muszę go przeczytać w końcu. :D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ilość przeczytanych książek. Ja przeczytałam kilka świetnych książek. Polecam ,,Oddział chorych na raka".

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje przeczytania aż tylu książek ;) Ja niestety w styczniu miałam tylko jedną pozycję "Trzy godziny ciszy" - polecam serdecznie! <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zaczytanego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo, sporo książek za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń