poniedziałek, 1 listopada 2021

Podsumowanie października

 

~Witajcie kochani!

Dziś kilka słów podsumowujących miniony miesiąc. Zapraszam! :)





Aniela Wilk "Eter"
(352 strony)



Moja ocena: 2/10






Won Pyung Sohn "Almond. Ten, który nie czuł"
(221 stron)



Moja ocena: 9/10





Victoria Mas - "Bal szalonych kobiet"
(238 stron)



Moja ocena: 9/10







Monika Skabara "Dziewczyna feniksa"
(304 strony)



Moja ocena: 8/10






Samantha Young "To, co najcenniejsze"
(480 stron)



Moja ocena: 4/10






Lewis Carroll "Alicja w Krainie Czarów"
(240 stron)



Moja ocena: 6/10






Jean Webster "Tajemniczy opiekun"
(256 stron)


Moja ocena: 7/10












Ilość przeczytanych książek: 7

Ilość przeczytanych stron: 2 091, co daje 67 stron dziennie.







Oprócz recenzji na blogu ukazały się również:









A co ciekawego udało się Wam przeczytać w październiku? :)








Girl from Stars




1 komentarz: