sobota, 2 marca 2024

Podsumowanie lutego

 

~Witajcie kochani!

Ile książek przeczytaliście w lutym? ♥






Anna Chaber "Zdążyć do domu na święta"
(319 stron)



Moja ocena: 9/10







Gabriela Gargaś "Zostań moim aniołem"
(350 stron)



Moja ocena: 8/10







Małgorzata Starosta "Komu zginął trup?"
(256 stron)



Moja ocena: 6/10







Abiola Bello "Miłość w Krainie Czarów"
(390 stron)



Moja ocena: 8/10







Jojo Moyes "Kiedy weszłam w twoje życie"
(512 stron)




Moja ocena: 8/10








Michael Thompson "Każdy rok Tommy'ego Llewellyna"
(432 strony)




Moja ocena: 9/10









Erin Beaty "Krew i księżyc"
(479 stron)



Moja ocena: 8/10








K. N. Haner "Call girl"
(296 stron)



Moja ocena: 6/10












Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość przeczytanych stron: 3 034, co daje 105 stron dziennie.









A co Wam ciekawego udało się przeczytać w lutym? ♥






Girl from Stars

















2 komentarze:

  1. "Krew i księżyc" oraz "Zdążyć na święta do domu" czytałam jakiś czas temu i pamiętam, że obie książki mi się podobały. Pozostałe powieści również z pewnością też przypadłyby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję owocnego miesiąca ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń