poniedziałek, 28 sierpnia 2017

#Lipiec - stosik książkowy



~Witajcie kochani!

Lada moment rozpocznie się wrzesień, a ja tutaj z lipcowym stosikiem wylatuję XD
No cóż ...
Nigdy nie twierdziłam, że jestem punktualna XD

Zapraszam! :)








Pomimo tego, iż broniłam się rękami i nogami, starając się nie zamawiać zbyt wiele, to jednak skończyło się raptem na obietnicach, że we wrześniu sobie odpuszczę i nie będę zamawiać niczego.

Mhm. Of course.

Summa summarum w lipcu, moją biblioteczkę zasiliło ... aż 9 nowych pozycji :D







W lipcu nawiązałam współpracę z Wydawnictwem Editio, z czego ogromnie się cieszę :)

To właśnie od nich dostałam poniższe książki:






Layla Wheldon "Dance. Sing. Love. Miłosny układ" - pomimo licznych "och-ów" i "ach-ów" wokół tej książki, pozycja ta nie wywarła na mnie takiego wrażenia, jakiego się spodziewałam.
Dość przeciętna pozycja.
Więcej o tej książce znajdziecie TUTAJ :)



Penelope Ward "Przyrodni brat" - pozycja cierpliwie czekająca na swoją kolej :D





Sandra Nowaczyk "Friendzone" - egzemplarz recenzencki od Księgarni Internetowej PanTomasz.pl . Debiutancka powieśc polskiej nastolatki, przed którą jeszcze dużo pracy według mnie. Dużo zgrzytów, które zaniżyły moją ocenę, wywołane głównie... nieprzemyślaniem fabuły.
Autorki jednak nie skreślam. Trzymam kciuki za jej kolejną książkę :)
Więcej o "Friendzone" znajdziecie TUTAJ :)



Laurelin Paige "Ostatni pocałunek" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego. 
Hmmm ... Pewnie niedługo przeczytam :D
Najpierw jednak, muszę sięgnąć po I tom XD






Julie Israel "Indeks szczęścia Juniper Lemon" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa IUVI. Bardzo dobra młodzieżówka, opowiadająca o stracie bliskich, miłości oraz... skutkach grzebania w śmieciach :D
Zaintrygowanych odsyłam do RECENZJI :)



Anna Bellon "Nie zapomnij mnie" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa OMGBooks. Nasza rodzima autorka została zauważona przez wydawców, dzięki czemu,  jej historia z Wattpada przeniosła się na papier :D
Świetna książka, warta polecenia :)







A. Meredith Walters "Twoim śladem" + "Wróć za mną" - egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa YA! Pierwszy tom wywołał u mnie bardzo pozytywne wrażenie. Autorka pomimo tego, iż porusza trudny temat, to jednak doskonale wie o czym pisze, przez co historia sprawia wrażenie autentycznej.
Recenzję I części znajdziecie TUTAJ :)

Recenzja II tomu powinna ukazać się jeszcze w tym tygodniu :)






Elżbieta Rodzeń "Przyszłość ma twoje imię" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Jak czas pozwoli, to przeczytam ją jeszcze w czasie wakacji, a jeśli nie, to zapewne recenzja ukaże się początkiem września :)
Mam nadzieję, że będzie to równie piękna historia jak ta zawarta w "Zimowej miłości" :)






I tak oto przedstawia się mój lipcowy stosik :D
A co do Was ciekawego przywędrowało w lipcu? :)




Girl from Stars














9 komentarzy:

  1. Ja w lipcu to zostałam tak zawalona książkami, że jeszcze do tej pory je czuję ;)
    Ładny stosik i fajne lektury. Część z nich już przeczytałam więc wiem, że nie będziesz się nudzić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czytalam takze wiele ksiazek jakos nic sie nie dzialo ciagle padalo wiec mialam duzo czasu. Z twojego stosiku slyszalam jedynie o friendzone i mialam ja przeczytac ale jakos mi to nie wyszlo. jednak przeczytalam inne ciekawe ksiazki typu : chlopak ktory zakradal sie do mnie przez okno czy zaczekaj na mnie albo przekroczyc granice :D
    zbyt jednak duzo by wymieniac tutaj :p
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo podobał się "Indeks szczęścia...", świetna młodzieżówka!
    Jeśli masz ochotę to zapraszam na moją recenzję tej książki :)

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Ostatni pocałunek", a resztę chętnie poznam ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne tytuły, chętnie podkradłabym CI "Indeks szczęścia" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dance sing love. Miłosny układ" przypadła mi do gustu - wprawdzie daleko tej książce do perełki gatunku, ale jak na debiut nie była zła :)
    Pozdrawiam :)
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę same świetne książki. :D Mam w planach "Indeks szczęścia", jednak nie wiem czy przypadnie mi do gustu.

    Pozdrawiam serdecznie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnej z tych książek :/ Kiedyś zastanawiałam się nad "Indeksem szczęścia", ale na razie sobie darowałam. Za dużo książek czeka w kolejce.
    Pozdrawiam i życzę Ci wspaniałej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń