wtorek, 1 lutego 2022

Podsumowanie stycznia

 

~Witajcie kochani!

Jeszcze nie tak dawno świętowaliśmy Nowy Rok, a tu już pierwszy miesiąc za nami :) 
Czas więc na małe podsumowanie. Zapraszam :)



Vi Keeland, Dylan Scott "To, co za nami"
(335 stron)



Moja ocena: 7/10






Abby Jimenez "Życie jest zbyt krótkie"
(400 strony)



Moja ocena: 6/10





Kate Clayborn "Między literami"
(384 stron)



Moja ocena: 5/10










Liczba przeczytanych książek: 3

Ilość przeczytanych stron: 1 119, czyli około 36 stron dziennie.






Jak widać styczeń nie był zbyt owocny pod względem czytelniczym. Stało się tak głównie za sprawą zastoju czytelniczego, jaki złapał mnie początkiem roku.
Na szczęście chęć do czytania powróciła i mam nadzieję, że w lutym będę trafiać na same perełki :)



A co ciekawego udało się Wam przeczytać w styczniu? :)







Girl from Stars


2 komentarze:

  1. Też niestety miałam w styczniu zastój czytelniczy, z tym że mój niestety nadal trwa. Udało mi się przynajmniej przeczytać zaplanowane książki, hah.
    Oby dla nas obu luty był lepszy czytelniczo!
    Ps: będą jeszcze kiedyś zapowiedzi? Uwielbiałam je na tym blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że owocny miesiąc ❤️

    OdpowiedzUsuń