czwartek, 2 listopada 2023

Podsumowanie października

 

~Witajcie kochani!

Listopad już na dobre rozpoczęty, a więc czas na czytelnicze podsumowanie października! 
Zapraszam ♥





Agatha Christie "Tajemnicza historia w Styles"
(221 stron)



Moja ocena: 8/10






Agatha Christie "I nie było już nikogo"
(224 strony)



Moja ocena: 10/10







Agatha Christie "Wigilia wszystkich świętych"
(232 strony)



Moja ocena: 5/10







Elle Cook "Mężczyzna, którego nigdy nie spotkałam"
(384 strony)




Moja ocena: 8/10







Agatha Christie "Morderstwo w zaułku"
(284 strony)




Moja ocena: 8/10







Erin Stewart "To, czego nie mówię"
(400 stron)




Moja ocena: 10/10







Cassandra Clare "Miasto kości"
(512 stron)



Moja ocena: 7/10







Brittainy C. Cherry "Ogień, który ich spala"
(397 stron)




Moja ocena: 8/10









Ilość przeczytanych książek: 8


Ilość przeczytanych stron: 2 654, co daje 86 stron dziennie.







Czytaliście którąś z powyższych książek? ♥
Ile książek Wam udało się przeczytać w październiku?







Girl from Stars
















1 komentarz: