czwartek, 28 lutego 2019

Podsumowanie lutego



~Witajcie kochani!

Dziś ostatni dzień lutego, a więc czas na podsumowanie :)
W tym miesiącu udało mi się szczęśliwie zdać wszystkie egzaminy. Wygrałam wojną z sesją bez żadnych strat, dzięki czemu mogłam z czystym sumieniem oddać się czytaniu (i nadrabianiu tych wszystkich zaległości. Autentycznie zaczęłam się bać, że półka z nieprzeczytanymi książkami, znajdująca się nad moim łóżkiem w końcu spadnie mi na głowę :D)
Co ciekawego udało mi się przeczytać w tym miesiącu? Jakie książkowe rozczarowania mnie spotkały? 
Sprawdźcie sami :D









J.P. Monninger "Droga do Ciebie" 
(319 stron)


Moja ocena: 6/10







Araminta Hall "Okrutne pragnienie"
(368 stron)


Moja ocena: 8/10







Meghan March "Król bez skrupułów"
(229 stron)


Moja ocena: 5/10







Ninni Holmquist "Jednostka"
(276 stron)


Moja ocena: 8/10







Georgia Cates "Piękno bólu"
(335 stron)


Moja ocena: 8/10






Heidi McLaughlin "Forever my girl"
(253 stron)


Moja ocena: 6/10





Penelope Douglas "Birthday Girl"
(470 stron)


Moja ocena: 7/10





Audrey Carlan "Los"
(336 stron)


Moja ocena: 7/10






Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość przeczytanych stron: 2586 stron, co daje 92 strony dziennie.






Oprócz recenzji na blogu pojawiły się również:












I tak oto przedstawia się czytelnicze podsumowanie tego miesiąca :)

A teraz najważniejsze pytanie: Ile pączków udało Wam się dziś zjeść? :D





Girl from Stars


9 komentarzy:

  1. Wow dużo pozycji na Twoim kącie.
    Mi udało się zjeść aż jednego pączka.
    Życzę zaczytanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników :) I zdanej sesji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zdanej sesji! Ja na razie przygotowuje się do matury, choć powoli :D
    8 książek to na prawdę sporo, u mnie tylko lektury i lektury he he
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, wynotowałam sobie kilka tytułów i jak tylko je gdzieś znajdę to sięgnę z przyjemnością. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnych wyników. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszą książkę czytałam. Była naprawdę dobra według mnie. Świetny blog
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    https://smallbookwoorld.blogspot.com/2019/02/recenzja-ksiazki-dance-sing-love-w.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję egzaminów i wyników czytelniczych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i zdanych egzaminów i wyniku czytelniczego :) Życzę powodzenia w marcu :)

    OdpowiedzUsuń