piątek, 15 lutego 2019

#Grudzień & Styczeń - stosik książkowy



~Witajcie kochani!

Dawno już na blogu nie było żadnego stosiku, więc pomyślałam: "dlaczego nie dziś"? :D
Zapraszam do zerknięcia, jakie cudowności przywędrowały do mnie w ubiegłych dwóch miesiącach! 







Grudzień 




W grudniu, gdzieś z tyłu głowy coraz częściej zapalało się czerwone światełko, a moje myśli zaczynał zaprzątać fakt, że nieuchronnie, w moim kierunku zbliża się SESJA.
Co prawda, w tamtym miesiącu nie uczyłam się zbyt wiele, ale jednak postanowiłam poskromić swoje książkowe uzależnienie do minimum. I tak oto moją biblioteczkę zasiliły zaledwie cztery pozycje.
"Papierowe duchy" dostałam przedpremierowo od Wydawnictwa W.A.B. Była to jedyna książka, jaką przeczytałam w styczniu, przez wzgląd na natłok nauki. Wraz z książką dostałam kilka gadżetów promocyjnych, m.in. zdjęcia, którymi zainspirowała się autorka podczas pisania tego thrillera. Pomimo, że idealnie nie było, to jednak książka ta, warta jest Waszej uwagi. Więcej o książce możecie dowiedzieć się z RECENZJI.
Pozostałe trzy pozycje, czyli: "Złamane dusze", "Bestia. Przebudzenie Lizzie Danton" oraz "Forever My Girl" otrzymałam w ramach współpracy z Wydawnictwem NieZwykłym. 
Aktualnie jestem w trakcie czytania "Forever My Girl", której recenzja prawdopodobnie ukaże się jutro. Pozostałe dwie pozycje wciąż czekają na swoją kolej, choć mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać i zrecenzować do końca lutego... Ale różnie to bywa z moimi planami, więc zobaczymy :D





Styczeń




Jeśli w grudniu jako tako się hamowałam w kwestii zamawiania książek, tak w styczniu moje postanowienia wzięły w łeb. I tak oto przywędrowało do mnie aż 10 nowych książek.
Aż wstyd się przyznać, ale przeczytane jak dotąd są tylko dwie z nich.
Ale po kolei:
Od Wydawnictwa NieZwykłego otrzymałam "Birthday Girl" oraz "Krople deszczu". "Birthday Girl" jest następna w kolejce po "Forever my Girl", więc w przyszłym tygodniu spodziewajcie się świeżutkiej recenzji :D 
Wydawnictwo Editio w ubiegłym miesiącu obdarowało mnie aż czterema książkami: dwoma erotykami ("Milioner i bogini" i "Mieszkając z wrogiem"), powieścią dystopijną pt. "Jednostka" oraz powieść, która bodajże jest mieszanką obyczajówki i thrillera (chyba), czyli "Miasteczko Worthy".
"Jednostka" to jedna z dwóch przeczytanych i zrecenzowanych przeze mnie książek. Powieść ta bardzo mi się spodobała, z pewnością pozostanie na długo w mej pamięci. Zachęcam do zerknięcia do RECENZJI i oczywiście sięgnięcia po tą powieść. Pozostałe trzy pozycje wciąż czekają :D Nie są jednak one zbyt obszerne, więc mam nadzieję, że ich lektura nie zajmie mi zbyt dużo czasu.
"Piorun" i "Los" otrzymałam w ramach współpracy z Wydawnictwem Edipresse. Obie bardzo mnie ciekawią, więc mam nadzieję, że wkrótce uda mi się po nie sięgnąć.
Ostatnie dwie książki otrzymałam od Grupy Wydawniczej Foksal: "Okrutne pragnienie" od Wydawnictwa W.A.B. oraz "Kiedy Pan Piecho gryzie" od Wydawnictwa YA!
"Okrutne pragnienie" było pierwszą książką przeczytaną po sesji. Na blogu ukazała się jej RECENZJA. Wraz z książką dostałam kolejny gadżet w postaci ślicznego wisiorka z orłem :D Możecie go zobaczyć klikając w link do recenzji :D 






I tak oto przedstawiają się moje zdobycze z ostatnich dwóch miesięcy.
Macie któreś z powyższych w swojej biblioteczce? Co polecacie, a co niekoniecznie? :)





Girl from Stars

5 komentarzy:

  1. Mam juz za sobą Okrutne pragnienie oraz Kiedy Pan Piecho gryzie. Obie lektury są warte uwagi :-) Pozostałych książek nie znam, więc chętnie o nich poczytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropla deszczu bardzo chcę przeczytać, bo naczytałam się wiele dobrego o tej książce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z tych książek nie miałam jeszcze okazji czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest w czym wybierać :) Z powyższych książek czytałam "Birthday girl", która bardzo mi się podobała. Moje serce jednak zdobyła "Mieszkając z wrogiem" - genialna. Akurat takiej lektury potrzebowałam jak ją czytałam. Koniecznie czytaj czym prędzej :) Czaję się również na "Krople deszczu" oraz "Milioner i bogini" :) Co do "Pioruna" to naczytałam się trochę recenzji i podziękuję :D Szkoda mi czasu.
    Przyjemnego czytania! Oby każda książka ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby z ograniczeniami, a i tak sporo książek :)

    OdpowiedzUsuń