niedziela, 31 marca 2019

Podsumowanie marca



~Witajcie kochani!

Do rozpoczęcia kolejnego miesiąca pozostało kilka godzin, a więc czas podsumować czytelniczo marzec :)

Zapraszam!









Christie Watson "Pielęgniarki"
(320 stron)



Moja ocena: 8/10






Amy Harmon "Inna Blue"
(304 stron)


Moja ocena: 8/10







Remigiusz Mróz "Umorzenie"
(447 stron)



Moja ocena: 7/10





Angel Payne "Piorun"
(296 stron)



Moja ocena: 1/10






Penelope Wardd "Mieszkając z wrogiem"
(314 stron)



Moja ocena: 7/10






Jessie Burton "Marzycielki"
(159 stron)



Moja ocena: 8/10





Merybeth Mayhew Whalen "Miasteczko Worthy"
(277 stron)



Moja ocena: 7/10





Kathryn Andrews "Krople deszczu"
(338 stron)



Moja ocena: 7/10





Vi Keeland, Penelope Ward "Milioner i bogini"
(280 stron)



Moja ocena: 6/10








Ilość przeczytanych książek: 9

Ilość przeczytanych stron: 2735 stron, co daje 88 stron dziennie.






Oprócz recenzji, na blogu pojawiły się również:










A co Wam ciekawego, bądź koszmarnego udało się przeczytać w tym miesiącu? :)






Girl from Stars















3 komentarze:

  1. Ja w końcu przeczytałam ponad 5 powieści w tym miesiącu. :D
    Jak tak patrzę na "Umorzenie" to aż mam ochotę sięgnąć po kolejny tom Chyłki, bo mam kilka do nadrobienia. xd

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku. Ja przeczytałam o jedną książkę mniej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyniki! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń