sobota, 29 lutego 2020

Podsumowanie lutego


~Witajcie kochani!

Za kilka godzin rozpoczniemy kolejny miesiąc, a więc czas na czytelnicze podsumowanie lutego :)
W tym miesiącu miałam bardzo dużo czasu na czytanie, dzięki czemu udało mi się nadrobić trochę zaległości. 
Sesję zaliczyłam całkiem nieźle i ze spokojem rozpoczęłam kolejny semestr :)
Jesteście ciekawi co udało mi się przeczytać w tym miesiącu?
W takim razie zapraszam! :D







K.C. Archer "Instytut"
(461 stron)


Moja ocena: 8/10






Laurelin Paige "Pierwszy dotyk"
(538 stron)


Moja ocena: 5/10







Anthony de Mello "Wezwanie do miłości"
(162 strony)


Moja ocena: 5/10







Eddy de Wind "Stacja końcowa Auschwitz"
(288 stron)


Moja ocena: 8/10







Laurelin Paige "Ostatni pocałunek"
(492 strony)


Moja ocena: 5/10







J. Harrow "Nieodpowiednia dziewczyna"
(331 stron)


Moja ocena: 8/10







Harry Doherty, Brian May, Roger Taylor - "Skarby Queen. Oficjalna historia legendy rocka"
(160 stron )


Moja ocena: 9/10








Louisa May Alcott "Dobre żony"
(448 stron)


Moja ocena: 8/10







Elle Kennedy "Ryzyko"
(456 stron)


Moja ocena: 7/10







Sally Rooney "Normalni ludzie"
(304 strony)


Moja ocena: 7/10







Tijan "Fallen Crest. Akademia"
(478 stron)


Moja ocena: 2/10










Ilość przeczytanych książek: 11

Ilość przeczytanych stron: 4 118 stron, co daje równo 142 strony dziennie.






Oprócz recenzji, na blogu ukazały się również:












I to już wszystko :)
Jak widać, w lutym trafiały w moje ręce lepsze, jak i gorsze powieści :D

A co ciekawego Wam udało się przeczytać w tym miesiącu? :)





Girl from Stars













6 komentarzy:

  1. Z przeczytanych przez ciebie książkę planuję przeczytać Instytut i Dobre Żony.
    W tym miesiącu bardzo podobała mi się Ewangelia według węgorza.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przeczytanych książek. Szkoda tylko,że sporo wybrałaś takich, które okazały się dobre tylko w 5 gwiazdkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie. Życzę zaczytanego miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 11 to świetny wynik ;) Mnie w tym miesiącu najbardziej urzekła Wojna makowa! I Grób Maxa Czornyja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanego miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Nieodpowiednia dziewczyna" mnie interesuje ;) Ja w lutym nadrabiałam filmy i seriale :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń