wtorek, 11 lutego 2020

Grudzień & Styczeń - stosik książkowy



~Witajcie kochani!

Przez ostatnie dwa miesiące, miałam dość mocno okrojony czas na bloga, tak więc dopiero dziś chciałam zaprezentować Wam mój stosik książkowy z dwóch, poprzednich miesięcy :)
W końcu lepiej późno, niż wcale, prawda? :)
Zapraszam!







Grudzień 



W grudniu wydawnictwa znacznie zwolniły tempo w kwestii wydawania nowych książek, przez co udało udało mi się ograniczyć swoje zamówienie do zaledwie 3 (jakże króciutkich) książek. Wszystkie otrzymałam w ramach współpracy z Wydawnictwem Zysk i S-ka.

"Lodowy smok" to jedyna powieść George'a R. R. Martina, która przeznaczona jest dla dzieci. Powieść ta została przepięknie wydana - w twardej oprawie, z pięknymi ilustracjami. Ciekawa historia, choć jak dla mnie troszkę niedopracowana. Poza tym wydaje mi się, że jest ona zbyt brutalna i mroczna, by była odpowiednia dla dzieci. Zainteresowanych odsyłam do RECENZJI :)

"Życie i przygody świętego Mikołaja" to przepięknie wydana powieść, opowiadająca o człowieku, którego kocha każde dziecko (i nie tylko :D). Książka podzielona jest na trzy części: młodość, dorosłość, starość. Autor dostarcza w niej czytelnikowi odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące tej niezwykłej postaci. Zachęcam do lektury RECENZJI :)

"Wezwanie do miłości" to chyba pierwsza książka filozoficzna z jaką miałam do czynienia. Ogólnie nie była zła, ale spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Więcej znajdziecie w RECENZJI :)

"Skarby Queen" to mikołajkowy prezent od mojego wspaniałego chłopaka, który dobrze wie, że uwielbiam zarówno piosenki tego zespołu, jak i postać Freddiego Mercury'ego. Jak tylko odkopię się spod sterty egzemplarzy recenzenckich, to wezmę się za jej lekturę.




Styczeń




W styczniu czułam już na karku oddech zbliżającej się nieuchronnie sesji, dlatego też starałam się w jak największym stopniu ograniczyć swoje zamówienia. I w taki oto sposób, moją biblioteczkę zasiliło 5 nowych pozycji.

"Szczypta magii" to prebook otrzymany od Wydawnictwa Literackiego. Jej recenzja ukaże się na blogu początkiem marca, bliżej premiery.

"Ukryte ciała" również czekają na swoją kolej (tak samo, jak i pierwszy tom tej serii, czyli "Ty"). 

"Instytut" to świetna powieść z gatunku fantasy, która zawiera w sobie także elementy romansu i kryminału. Ciekawa i oryginalna fabuła, intrygujący bohaterowie i zaskakujące zwroty akcji. Czegóż chcieć więcej? :) Zainteresowanych odsyłam do RECENZJI.

"Światło, w środku nocy" to kolejna powieść pióra Jojo Moyes, którą uwielbiam. I tym razem autorka mnie nie zawiodła. Powieść ta, opowiada o kobietach - "konnych bibliotekarkach", które wychodzą z pewnej swojej strefy komfortu by walczyć o swoje prawa, marzenia i szczęście. Już czuję, że powieść ta znajdzie się w rankingu najlepszych książek tego roku. Więcej o tej książce dowiecie się z RECENZJI :)

"Stacja książkowa Auschwitz" to książka o której pisałam wczoraj, także jeśli nie mieliście jeszcze okazji przeczytać najnowszej recenzji, zapraszam --> RECENZJA





I tak przedstawiają się moje nowości z ostatnich dwóch miesięcy :)
A jakie ciekawe pozycje zasiliły Wasze biblioteczki w ostatnim czasie? :)





Girl from Stars

4 komentarze:

  1. Fajne książki, niektóre z nich chcę przeczytać. Ja powoli uzupełniam serię, które mam już na swojej półce.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania!
    Ja chętnie bym zgarnęła "Stacja końcowa Auschwitz"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pozycje :) Miłego czytania! A u mnie ostatnio pojawiło się "Ostatnie życzenie" Sapkowskiego i "Maryla z Zielonego Wzgórza" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń