środa, 1 marca 2023

Podsumowanie lutego


 ~Witajcie kochani!

Kolejny miesiąc za nami, a więc pora na czytelnicze podsumowanie ♥





Jane Austen "Perswazje"
(287 stron)



Moja ocena: 7/10






Agatha Christie "Entliczek pentliczek"
(239 stron)



Moja ocena: 8/10







Mhairi McFarlane "Nie zapomnij o mnie"
(448 stron)



Moja ocena: 5/10






Lauren Ho - "Lucie Yi nie jest romantyczką"
(400 stron)




Moja ocena: 7/10







Amanda Foody, Christine Lynn Herman "Wszyscy jesteśmy łotrami"
(518 stron)




Moja ocena: 9/10







Alexandra Bracken "Nigdy nie gasną"
(477 stron)




Moja ocena: 8/10











Ilość przeczytanych książek: 6

Ilość przeczytanych stron: 2 369 stron, co daje 85 stron dziennie.






A co ciekawego Wy przeczytaliście w ubiegłym miesiącu? ♥







Girl from Stars












1 komentarz: