sobota, 30 czerwca 2018

Podsumowanie czerwca


~Witajcie kochani!

Nie da się ukryć, że czas pędzi jak szalony :) Czerwiec ledwo się zaczął, a już się kończy.
Dlatego też czas na małe podsumowanie :D

Zapraszam!










Autor: Greer Hendricks, Sarah Pekkanen
Tytuł: "Żona między nami"
Ilość stron: 432
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data premiery: 21 maja 2018


Moja ocena: 7/10











Autor: Shari L. Tapscott
Tytuł: "Odrobina brokatu"
Ilość stron: 310
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 15 czerwca 2018


Moja ocena: 5/10










Autor: Amo Jones
Tytuł: "Marionetka"
Ilość stron: 278
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 11 maja 2018


Moja ocena: 8/10











Autor: J. L. Weil
Tytuł: "Biały kruk"
Ilość stron: 369
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 20 kwietnia 2018


Moja ocena: 4/10










Autor: Jessica Sorensen
Tytuł: "Niepewność Violet i Luke'a"
Ilość stron: 268
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data premiery: 30 kwietnia 2018


Moja ocena: 6/10










Autor: Melissa Darwood
Tytuł: "Larista"
Ilość stron: 288
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 21 czerwca 2018


Moja ocena: 8/10









Autor: E. K. Blair
Tytuł: "Bang"
Ilość stron: 400
Wydawnictwo: NieZwykłe
Data premiery: 20 czerwca 2018



Moja ocena: 10/10








Autor: Mark Twain
Tytuł: "Królewicz i żebrak"
Ilość stron: 335
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data premiery: 14 maja 2018


Moja ocena: 8/10











Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość przeczytanych stron: 2680, co daje 89 stron dziennie.







Największym zainteresowaniem cieszyły się:







Hit miesiąca:




Idealne połączenie erotyku z thrillerem psychologicznym.
Wciągająca i niezwykle emocjonalna historia, która wbiła mnie w fotel.
A to zakończenie? WOW.
Jak dotąd najlepsza książka, jaką przeczytałam w tym roku :D





Kit miesiąca:




Mueh.
To było tak okropnie napisane. 
Taki ... typowo gimbusiarski język XD
A na deser  - irytująca Piper (co to za imię? XD)
Miało być lekko i przyjemnie, a było ... eh, szkoda gadać :D






Oprócz recenzji na blogu ukazały się również:


#Czerwiec - zapowiedzi wydawnicze ------------> KLIK!

#Gadolenie - jak powinna wyglądać idealnie wydana książka? ----------> KLIK!

Majowy stosik książkowy --------------> KLIK!







I tak oto przedstawia się czytelniczy czerwiec.
Co prawda w planach miałam jeszcze dwie powieści, ale jak widać zabrakło czasu :)


A co Wam ciekawego udało się przeczytać w tym miesiącu?
Co polecacie, a co niekoniecznie?







Girl from Stars


10 komentarzy:

  1. ciekawe

    http://iamemilia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale "Bang" chętnie przeczytam!
    Gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne wyniki, mnie też bang zachwycilo ;)
    zazdroszcze możliwości przeczytania marionetki :o
    mnie w tym miesiącu urzekło też zabić sarai (czytałaś?) oraz niebezpieczne kłamstwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam ludzi, którzy robią podsumowania. Ja nie potrafię, za bardzo mnie to męczy, haha. Ale gratuluję przeczytania tylu książek i życzę dobrego miesiąca.
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku :) Ja raczej nie przeczytałam za dużo, ale może teraz w wakacje trochę więcej uda mi się poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam tylko 5 książek mam nadzieje, że w lipcu będzie lepiej :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku :) "Ban" przeczytam na pewno!
    Ja w czerwcu przeczytałam 5 książek i myślę że to dlatego, że na dwóch kontynuacjach się zawiodłam i się męczyłam podczas czytania. Polecam natomiast "Bossmana" Vi Keeland i "Twoim śladem" A. Meredith Walters :)
    Udanego lipca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Twoim śladem" czytałam i też mi się bardzo spodobała, choć kontynuacja była dużo, DUŻO słabsza :D

      Usuń
  8. Genialny post, super podsumowanie. Wybrałaś bardzo fajne tytuły na czerwiec. Ja akurat żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, ale na pewno za kilka tych pozycji chciałabym się zabrać.
    Dodałam Twojego bloga do obserwowanych także miło by mi było jakbyś również mnie zaobserwowała.
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń