niedziela, 7 kwietnia 2019

#1 Q&A - pytania od Was :)


~Witajcie kochani!

Pomysł na tą serię powstał na początku działalności tegóż oto bloga,  a więc około 2016 roku :D Jednak z racji tego, iż wówczas blog dopiero się rozwijał i nie miał tylu czytelników co teraz, nie kontynuowałam tej serii. (To taka oficjalna wersja. Tak naprawdę to o niej zapomniałam, ale sza! :D)

Zapraszam! :)









Na dzień dzisiejszy myślę, że byłby to jakiś mroczny romans, z elementami thrilleru psychologicznego lub kryminału. To kobieta odgrywałaby w niej zły charakter, a nie kolejny wyidealizowany facet z sześciopakiem. Prawdopodobnie byłabym skłonna do uwieńczenia historii jakimś mało szczęśliwym zakończeniem, gdyż takie historie uwielbiam :D 

Póki co, nie mam w planach przelewania swoich wizji na papier :D Ale kto wie? Może kiedyś? :)







Ciężko wybrać. Do jeszcze nie dawna byłaby to prawdopodobnie Colleen Hoover, ale gdybym miała tu i teraz wybrać, to byłaby to E. K.Blair, autorka serii "Czarny Lotos". Uważam, że poznanie osoby, która stworzyła tak niepokojącą, szokującą i przełamującą wszelkie tematy tabu historię, byłoby interesującym doświadczeniem :D

Jeśli jednak mój wybór miałby ograniczać się do rodzimych autorów, to te trzy dni chciałabym spędzić z panią Anią Dąbrowską, autorką m.in. fenomenalnej historii "W rytmie passady", która na zawsze skradła moje serce.

O czym mielibyśmy rozmawiać? Zapewne zapytałabym o dalsze pomysły na inne historie, być może zasięgłabym kilku rad w sprawie pisania książek itp.




Niezależnie od tego, czy czytam jedną ze swoich ulubionych książek, czy też jakąkolwiek powieść, to praktycznie zawsze słucham muzyki. 
Zazwyczaj skłaniam się do ścieżek dźwiękowych z seriali bądź filmów. Nadają one wyjątkowy nastrój podczas czytania, przy czym nie rozpraszają uwagi :D

Jeśli chodzi o ścieżki dźwiękowe z filmów, to królują u mnie soundtracki z "Harrego Pottera" i "Opowieści z Narni" ♥ 









A jeśli chodzi o seriale, to na pierwszym miejscu znajdują się ścieżki dźwiękowe z seriali... tureckich (które uwielbiam :D jeśli mam wolną chwilę i nie czytam książki to znaczy, że oglądam serial turecki :P )

Oto przykłady moich ulubionych 

















I to tyle na dzisiaj :D

Jeśli macie do mnie jakieś pytania, to zachęcam do zostawienia ich w komentarzu :) Jeśli seria będzie cieszyć się zainteresowaniem, to co miesiąc powinien pojawiać się tego typu post :D





Wasza Girl from Stars

2 komentarze:

  1. Mi się podoba ten pomysł :)
    A moje pytanie to gdzie i co najchętniej czytasz? :)

    OdpowiedzUsuń