wtorek, 30 kwietnia 2019

Podsumowanie kwietnia



~Witajcie kochani!

Zgodnie z comiesięczną tradycją, zapraszam na czytelnicze podsumowanie miesiąca! :)








Samantha Young "Z dala od świateł"
(464 stron)



Moja ocena: 8/10





E. K. Blair "Hush"
(320 stron)



Moja ocena: 7/10





Mia Sheridan "Bez żalu"
(336 stron)



Moja ocena: 8/10







L. J. Shen "Odcień północy"
(368 stron)



Moja ocena: 5/10








Mario Escobar "Kołysanka z Auschwitz"
(235 stron)




Moja ocena: 8/10






Meghan March "Niepokorna królowa"
(230 stron)



Moja ocena: 6/10







Hayley Chewins "Odwrócone"
(270 stron)



Moja ocena: 8/10







Cora Reilly "Złączeni honorem"
(285 stron)



Moja ocena: 7/10









Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość przeczytanych stron: 2 508 stron, co daje 84 strony dziennie.






Oprócz recenzji, na blogu pojawiły się również:




















I tak oto przedstawia się czytelniczy kwiecień :D

Na całe szczęście trafiałam na całkiem dobre pozycje i z żadną książką jakoś wybitnie się nie męczyłam. 8 książek uważam za dobry wynik, mam nadzieję, że w maju będzie jeszcze lepiej (biorąc pod uwagę ilość książek, które do mnie przywędrowały w tym miesiącu XD)


A co Wy ciekawego przeczytaliście w tym miesiącu?
Polecacie jakiś konkretny tytuł? :)






Girl from Stars















8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku! :) Mi również udało się przeczytać w kwietniu 8 książek, miedzy innymi również "Hush" oraz "Bez żalu" :) Po za tym trafiłam na 3 perełki, które polecam z całego serca: "Zostań ze mną" K.A. Tucker, "Przeznaczenie Violet i Luke'a" Jessica Sorensen oraz "Pokusa Erin" Elizabeth O'Roark :)
    Powodzenia w maju! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam również Kołysankę z Auschwitz, oprócz tego 7 innych książek, dopiero je zliczyłam i trochę jestem w szoku. Pozdrawiam,
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, konkretne podsumowanie. Gratuluję wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku. Mnie udało się przeczytać 7 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi udało się przeczytać 5 powieści i polecam "Tam, dokąd zmierzamy". ;)

    Pozdrawiam,
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie znacznie słabiej, bo tylko jakieś 3,5 książki.

    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com)

    P.S. Obserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń