czwartek, 20 czerwca 2019

Kwiecień & Maj - stosik książkowy


~Witajcie kochani!

Dzisiaj zapraszam do zerknięcia na to, co przywędrowało do mnie w poprzednich dwóch miesiącach :D A jest tego całkiem sporo :)





Kwiecień



W kwietniu zdecydowanie dałam się ponieść i zamówiłam aż 12 książek :D Na dzień dzisiejszy, 7 z nich jest już przeczytane i zrecenzowane :)


"To, co zakazane" i "Warcross" otrzymałam od Wydawnictwa Młodzieżówka. Pierwsza z nich jest już zrecenzowana, więc odsyłam do RECENZJI. "Warcross" mam w planach przeczytać jeszcze w tym miesiącu, ale czas pokaże czy mi się to uda :) 
"Wynajmij sobie chłopaka" i "Ty" również dotarły do mnie w ramach współpracy z Grupą Wydawniczą Foksal. Obie jak na razie czekają na swoją kolej.
"Niepokorna królowa" to drugi tom trylogii "Mount". Niezobowiązujący i króciutki erotyk na jeden wieczór. RECENZJA jest dostępna na blogu.
"Odwrócone" to piękna powieść, którą otrzymałam od Wydawnictwa IUVI. Swoją drogą, wydawnictwo to ostatnimi czasy wydaje naprawdę świetne książki. Przepięknie wydana, z wartościową treścią! RECENZJA.
"Księga M" to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Burda Książki. Jak na razie, również czeka na swoją kolej :D
Od Wydawnictwa NieZwykłego otrzymałam do zrecenzowania "Złączeni honorem" (RECENZJA), która pomimo kilku wad, bardzo mi się spodobała, oraz "Piękno oddania" (RECENZJA), która z kolei okazała się dużym rozczarowaniem. Pierwszy tom serii "Beauty" wspominam zdecydowanie lepiej :/
"Gwiazdy nadziei" jeszcze przede mną :D Drugą książką jaką dostałam od Wydawnictwa Zysk i S-ka jest "Przewoźnik" (RECENZJA), który totalnie mnie oczarował i do którego z pewnością jeszcze kiedyś wrócę.

W kwietniu nawiązałam nową współpracę z Wydawnictwem INITIUM, od którego dostałam do recenzji "Odwyk". Byłam do niego dość sceptycznie nastawiona, po tym gdy zobaczyłam jego dość potężne gabaryty, nie mniej jednak był to jeden z najlepszych kryminałów, jakie dotąd czytałam. Zachęcam do przeczytania RECENZJI :)





Maj




W maju starałam się ograniczać moje zamówienia i miesiąc zakończyłam z 6 nowymi pozycjami :D

"Syn wiedźmy" dostałam w ramach współpracy z Wydawnictwem Literackim i jest to JEDYNA książka z tego stosiku, której jeszcze nie przeczytałam. Ale jest w moich czerwcowych planach czytelniczych :D
"Kastor" to książka, która mnie do siebie nie przekonała. Swoją recenzją wzbudziłam wiele kontrowersji, gdyż chyba każdy chwali pod niebiosa tą historię. Podawano nawet w wątpliwość to, czy napewno książka została przeze mnie przeczytana. Owszem, była. Nie rozumiem zachwytu nad tą historią. Żadnej oryginalności, bohaterka ot tak zakochująca się w facecie, przed którym normalnie czuła by strach i facet biorący udział w nielegalnych walkach, tylko dlatego, że jego "okropny" wujek wpoił w niego nienawiść do całego świata. Mhm. Mnie to nie przekonało. Dalszy ciąg narzekaństwa w RECENZJI :D
"Twoje fotografie" to kolejna rewelacyjna książka od Wydawnictwa IUVI. To pierwsza pozycja w tym roku, której zdecydowałam się przyznać całą dziesiątkę. Zakochałam się w tej historii i będę ją polecać każdemu. Zaintrygowanych odsyłam do RECENZJI :)
"Zawód położna. Zapiski z dyżurów" to kolejna książka o tematyce medycznej. Wiele można się z niej dowiedzieć i bliżej poznać codzienną pracę położnych. Odkryć blaski i cienie tej profesji. RECENZJA .
"Cenny motyw" to drugi tom przygód detektyw Stefańskiej. Małgorzata Rogala po raz kolejny udowodniła, że nie bez powodu została okrzyknięta "królową polskiego kryminału". Więcej o książce dowiecie się z RECENZJI :)
RECENZJA "W skali od 1 do 10" ukazała się wczoraj :D Ogólnie rzecz biorąc książka nie była zła. Porusza ona ważne problem chorób psychicznych, które coraz częściej dotykają współczesną młodzież. Niestety, historia jak dla mnie jest trochę nie dopracowana. Autorka nie wykorzystała potencjału tej historii :/





I to już wszystko :D 
A jakie ciekawe książki przywędrowały do Was w ostatnim czasie? :)






Girl from Stars



6 komentarzy:

  1. U Ciebie same perełki :)
    Ja na odwyk mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam właśnie odwyk i nic nie kupuję, mój stosik "wstydu" jest za duży. Ale podziwiam, że czytasz na bieżąco :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że "Odwyk" zrobi na Tobie równie dobre wrażenie jak na mnie :D
      Na ile mogę, to staram się czytać na bieżąco, choć nie ukrywajmy - mój stosik wstydu jest ogromny :D

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Ach, zazdroszczę ilości przeczytanych pozycji. U mnie bieda, zaliczenia i sesja mordują, nie ma kiedy czytać. :C

    Pozdrawiam,
    zamknietawpozytywce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to uczucie :/ Przede mną jeszcze jeden egzamin i pierwszego lipca poprawka prawa... Trzymaj się i powodzenia na sesji! :)

    OdpowiedzUsuń