niedziela, 2 czerwca 2024

Podsumowanie maja

 

~Witajcie kochani!

Ile książek przeczytaliście w maju? ♥






Cora Brent "Znienawidzony"
(552 strony)



Moja ocena: 8/10



    RECENZJA



Natalia Grzegrzółka "The Paper Dolls"
(448 stron)



Moja ocena: 4/10







B. Celestes "Pod drzewem sykomory"
(368 stron)



Moja ocena: 8/10






Anna Szubert - "Plan nieidealny"
(328 stron)



Moja ocena: 4/10






Tamara Ireland Stone "Do ostatniego słowa"
(376 stron)



Moja ocena: 8/10






Aleksandra Muraszka "Swallow. Nadzieja matką głupich"
(592 strony)



Moja ocena: 9/10






Katarzyna Olubińska "Mama w Wielkim Mieście"
(304 strony)



Moja ocena: 7/10










Ilość przeczytanych książek: 7

Ilość przeczytanych stron: 2 968 stron, co daje 96 stron dziennie.








A co Wam ciekawego udało się przeczytać w maju? ♥







Girl from Stars










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz