środa, 28 lutego 2018

Podsumowanie lutego




~Witajcie kochani!

Luty już praktycznie za nami, a więc czas na małe podsumowanie :)
Zapraszam!














Autor: Amo Jones
Tytuł: "Srebrny łabędź"
Cykl: "Elite Kings Club"
Ilość stron: 333
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 16 lutego 2018

Moja ocena: 7/10













Autor: Jennifer L. Armentrout
Tytuł: "Obsesja"
Ilość stron: 400
Wydawnictwo: FILIA
Data premiery: 17 lutego 2017

Moja ocena: 7/10












Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Slammed"
Ilość stron: 286
Wydawnictwo: YA!
Data premiery: 14 lutego 2018

Moja ocena: 9/10















Autor: Mia Asher
Tytuł: "Arsen"
Ilość stron: 512
Wydawnictwo: Szósty Zmysł
Data premiery: 15 listopada 2017

Moja ocena: 5/10











Autor: L. A. Casey
Tytuł: "Alec"
Cykl: "Bracia Slater"
Ilość stron: 568
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 21 stycznia 2018


Moja ocena: 8/10











Autor: L. A. Casey
Tytuł: "Keela"
Cykl: "Bracia Slater"
Ilość stron: 177
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 28 stycznia 2018


Moja ocena: 7/10









Autor: Brigid Kemmerer
Tytuł: "Listy do utraconej"
Ilość stron: 415
Wydawnictwo: YA!
Data premiery: 27 września 2017

Moja ocena: 9/10













Autor: Tijan Meyer
Tytuł: "Anti - stepbrother. Antybrat"
Ilość stron: 445 
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 19 stycznia 2018

Moja ocena: 3/10












Ilość przeczytanych książek: 8

Ilość przeczytanych stron: 3136 stron, co daje 112 stron dziennie. 






Największym zainteresowaniem cieszyła się recenzja "Anti-stepbrother. Antybrat" i "Srebrnego Łabędzia".






Hit miesiąca:



Pomimo iż czytałam tą historię w pierwszym wydaniu (wydawnictwo W.A.B.) to i tak ta książka niezwykle mnie wzruszyła i dostraczyła mi ogromną dawkę emocji (tak jak każda książka tej autorki :D)
Polecam!




Kit miesiąca:



Na samą myśl o tej książce skacze mi ciśnienie.
Dlatego nie będę się po raz kolejny rozwodzić nad jej beznadziejnością XD
Odsyłam po prostu do RECENZJI  :D







W lutym ukazało się również kilka postów okołoksiążkowych:



#Luty - zapowiedzi wydawnicze -----------------> KLIK!

Listopad & Grudzień & Styczeń - stosik książkowy ----------------> KLIK!









To by było na tyle :D

Luty był zdecydowanie obfity :P Zapewne marzec i kwiecień będą mniej aktywne czytelniczo, przez wzgląd na moją maturę, aczkolwiek mam nadzieję, że od czasu do czasu uda mi się opublikować :)

A co Wy ciekawego przeczytaliście w ubiegłym miesiącu? Co polecacie, a co niekoniecznie?







Girl from Stars



11 komentarzy:

  1. Dlaczego ja nie czytałam żadnej z tych książek? Aż mnie to boli jak widzę ile jest świetnych książek o których istnieniu nigdy nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż żałuję, że do tej pory przeczytałam tylko jedną książkę Hoover! :) Chętnie też przeczytam "Listy do utraconej" :D
    Gratuluję wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jeszcze twórczości pani Hoover, ale muszę koniecznie nadrobić zaległości. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi Srebrny Łabędź się podobał, aczkolwiek Madison zaczęła mnie irytować. Antybrata jeszcze nie czytałam, ale widzę, że dużo osób narzeka i wcale mi się to nie podoba :/ Arsen też mi się podobała :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki feriom udało mi się przeczytać w lutym 11 książek. Srebrny łabędź jeszcze przede mną, ale "Slammed" już czytałam. Wczoraj nawet dodałam recenzję. Ja też mam w maju maturę, więc teraz pewnie ograniczę czytanie :(

    Pozdrawiam i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, świetny wynik. Osobiście nie czytałem żadnej z tych książek ale to dlatego, że skupiam się na innych kategoriach ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo z wymienionych mam na liście "do przeczytania", a z przeczytanych tylko "Slammed". Z nowości wydawniczych polecam Ci jeszcze "Dziewczyny chcą się zabawić", jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pozycje, nie znam zadnej widze ze nie warto tylko jednej czytac wiec chetnie przeczytam recenzje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe podsumowanie. Dużo przeczytałaś - super. Mnie intryguje właśnie Hoover, szczególnie "9 November", bo wtedy, 9 listopada, się urodziłam. Znasz tę książkę?
    www.vaibewitched.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku! :D Kilka z tych książek też czytałam w lutym - Slammed, Srebrny łabędź, Antybrat :D Z czego jeśli chodzi o Antybrata, to mnie akurat się on podobał :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku! Ja w lutym przeczytałam równiutkie 0 książek. Mam nadzieję, że marzec będzie miesiącem, w którym uda mi się przeczytać minimum pięć-sześć książek. Matura czeka mnie za dwa lata (pewnie i tak zleci ten czas zanim się zorientuję) więc podczas majówki i matur mam łącznie dziesięć dni wolnego, więc także może nadrobię czytanie. Z wymienionych książek czytałam tylko ,,Obsesję" Jennifer.L.Armentrout i muszę przyznać, że to bardzo ciekawa i przyjemna książka.
    Pozdrawiam
    http://miedzyplanetarne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń