poniedziałek, 19 lutego 2018

Listopad & Grudzień & Styczeń - stosik książkowy



~Witajcie kochani!

Trzeba być mną, żeby w lutym chwalić się zdobyczami z listopada XD :D
Ale lepiej późno niż wcale, prawda? :)


Zapraszam!







W ciągu tych trzech miesięcy, przywędrowało do mnie aż 12 cudownych książek.
Część z nich, została już przeze mnie przeczytana i zrecenzowana, a nieliczne wciąż czekają na swoją kolej ;)

Wszystkie egzemplarze są owocem współprac. Dwie z nich, dostałam z nowo nawiązanych współprac z wydawnictwami: Dolnośląskim i Papierowy Księżyc :)
Dziękuję za okazane zaufanie :)


Dosyć już tego ględzenia - przejdźmy do rzeczy! :D




LISTOPAD 






Nicola Yoon "Słońce też jest gwiazdą" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Dolnośląskiego. Lekka i ciekawa młodzieżówka na jeden wieczór. 
"Ponad wszystko" tej samej autorki podobało mi się jednak chyba trochę bardziej :D







Tasmina Perry "Oświadczyny" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego. Mam nadzieję, że zachwyci mnie równie mocno, co poprzednia książka autorki - "Pocałunek na pożeganie".





Charles Dickens "Opowieści wigilijne. Czym jest dla nas Boże Narodzenie" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Perełka dla każdego wielbiciela klasyki :)








Cathryn Croft "Tylko jedno kłamstwo" - egzamplarz recenzencki od Wydawnictwa Burda Książki. Nudna fabuła, brak akcji, mało efektywne zakończenie plus źle poprowadzony wątek romantyczny.
To wszystko złożyło się na dość słabą ocenę.








GRUDZIEŃ




Corinne Michaels "Conviction" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Szósty Zmysł. Finałowa część duologii "Consolation". Pełna emocji historia, bez przesadzonej ilości dramaturgii. Nie mniej jednak nieco słabsza od poprzedniej części.






Mia Asher "Arsen" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Szósty Zmysł. Gdy myślami wracam do tej książki, to od razu skacze mi ciśnienie XD

 Zainteresowanych odsyłam do recenzji.







Marissa Meyer "Cinder" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Papierowy Księżyc. Kosmiczna wersja dobrze znanej nam bajki o Kopciuszku :) Książka warta przeczytania :D
Czekam z niecierpliwością na kontynuację.







STYCZEŃ





Tijan "Fallen Crest. Akademia" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego. Jak na razie, czeka na swoją kolej :D






L. A. Casey "Alec" + "Keela" - egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa Kobiecego. Kolejne tomy serii o gorących braciach Slater. "Alec" to niezwykle lekka, wciągająca, z dużą dawką dobrego humoru książka :D Z kolei zaś "Keela" to krótciutkie dopełnienie drugiego tomu.


"Alec" -----> MOJA RECENZJA

"Keela" ------> MOJA RECENZJA






Jennifer L. Armentrout "Obsesja" - egzemplarz recenzencki od Księgarni Internetowej Mega Książki. Kosmici, wojna międzygalaktyczna, a w to wszystko wplątana miłość. Ciekawe połączenie :D








Amo  Jones "Srebrny łabędź" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego. Książka, która pozostawiła po sobie mnóstwo niejasności. Cała historia jest nieźle pogmmatwana, choć trzeba przyznać, że jakiś tam potencjał ma :D Pozostaje tylko czekać na kontynuację :D










I tak oto przedstawiają się moje zdobycze z trzech ostatnich miesięcy :D
Czytaliście którąś z nich?





Girl from Stars


6 komentarzy:

  1. Stosiki to ja mogę oglądać w każdej postaci, choćby spóźnione :) Żadnej z tych książek nie znam, ale na kilka miałabym ochotę.
    A kubek z Olafem czadowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, uwielbiam oglądać takie stosiki ♡♡ Tyle pięknych, obiecujących, nowych książek *.* Dużo tytułów kojarzę, ale niestety nie czytałam żadnej z tych powieści.
    Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki książkami, ale to kubek z Olafem jest pierwszoplanowym bohaterem tego wpisu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam stosiki z nowymi nabytkami <3
    "Cinder" mam w planach <3
    Pozdrawiam! :* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń